Зміст
Що дає велику кількість лайків у TikTok
Деякі користувачі не до кінця розуміють, навіщо потрібні лайки в Тіктоку і як вони впливають на просування контенту і загальну популярність каналу. По-перше, лічильник загальної кількості лайків завжди відображається в профілі, по чому вже можна зрозуміти, наскільки даний канал цікавий користувачам. По-друге, чим більше користувачів, які переглянули кліп, оцінило його, тим вище шанс потрапити в рекомендації і отримати ще більше переглядів.
Часто лайки виступають як показник для монетизації каналу: майбутній рекламодавець дивиться на активність і виходить з неї, вирішуючи, чи потрібно купувати рекламу у даної людини. Так можна відстежувати і рекламні відео, перевіряючи, чи не відкинули глядачі будь-яку пряму або нативну рекламу, порівнюючи показники з іншими відео.
Підводячи підсумки цієї теми, можна відзначити, що лайки вкрай потрібні і важливі для будь-якого каналу, тому слід агітувати глядачів оцінювати контент і виконувати інші рекомендації, що дозволяють набрати якомога більше лайків, про що і піде мова далі.
Рекомендації щодо набору лайків у TikTok
Рекомендацій по набору лайків в TikTok багато, деякі з них виконати досить просто, а для інших доведеться постаратися. До того ж не можна точно відповісти, чи принесе якийсь метод значний стрибок популярності, оскільки все індивідуально і залежить виключно від самого автора і зовнішніх факторів, на які він ніяк не може вплинути.
Тип контенту
Одна з основних складових &8212; тип викладається контенту. Милі відео з котиками оцінюють набагато частіше, ніж зйомку якогось пейзажу або банальну історію з життя. Є й інші теми, які теж приваблюють безліч користувачів, але найчастіше ними є розважальні кліпи. Слід розуміти, що оцінюють ті ролики, які або хочуть подивитися ще раз, або вони їм дуже сподобалися, здалися кумедними, смішними або життєвими.
Звичайно, кращим варіантом буде винахід чогось унікального, що раніше вкрай рідко зустрічалося на просторах Тіктока, але з кожним днем придумати щось нове стає все важче. Ви можете вивчити рекомендації та подивитися, що зараз найбільше подобається, створюючи подібні кліпи та розміщуючи їх на своєму каналі. Однак точно сказати ніколи не можна, &171; вистрілить&187; чи схожий контент, оскільки все залежить ще від багатьох факторів.
Агітація користувачів
Здавалося б, прохання глядачів про прояв активності вже неактуальні, і ті миті, коли мова заходить про &171;поставте лайк і підпишіться на канал&187;, користувачі або промотують, або просто пропускають повз вуха. Однак робити такі агітації можна небанальними способами, наприклад, кажучи про те, що продовження певного кліпу вийде тільки після досягнення певної кількості лайків. Це ж працює і з новим форматом, коли потрібно дізнатися, чи сподобався людям такий контент.
Потрапляння в рекомендації
Є непідтверджена інформація про те, що для потрапляння в рекомендації потрібно набрати певну кількість лайків, хоча насправді алгоритми більше відштовхуються від глибини перегляду, тобто часу, який користувач приділив кліпу. Якщо він перегорнув його відразу, шансів на просування значно менше. Відповідно, потрапити в рекомендації може відео практично без лайків, а потім, перебуваючи в рекомендаціях, набере лайки разом з новими переглядами.
Намагайтеся викладати нові кліпи кожен день, використовуйте наступні поради, і так, рано чи пізно, хоча б один з роликів потрапить в річки, що допоможе йому набрати перегляди, а разом з ними і певну кількість лайків.
Купівля реклами
Придбання реклами &8212; один з найнадійніших методів просування свого контенту в Тіктоку. Ваш кліп буде показаний іншим користувачам, коли вони знаходяться в рекомендаціях. Якщо відео не схоже на рекламне, воно має великий шанс зацікавити користувачів і набрати тим самим певну активність. Виконайте всі поради, створивши якісний контент, а потім придбайте на нього рекламу, підвищивши тим самим шанси отримати багато лайків.
Зйомка дуетів
Дуети є хорошим способом колаборації з різними авторами. Люди знаходять їх за тегами або переглядають лише тому, що знають одного з авторів. Якщо записати дует з уже відомим блогером, є шанс отримати лайки тільки за рахунок його імені, піднявши тим самим їх загальна кількість. Однак якщо це робиться для залучення замовників на свій канал, необхідно враховувати, що вони дивляться не тільки на загальне число оцінок, а й відкривають аналітику по конкретних відео.
Оформлення профілю
Правильне оформлення профілю в Тіктоку здебільшого потрібно для просування Вашого контенту в рекомендаціях, оскільки так внутрішні алгоритми розуміють, що ви налаштовані серйозно і відповідально підійшли як мінімум до презентації Вашої особистості, а вже потім і до викладається кліпів. Ви вже знаєте, що якщо відео потрапило в рекомендації, у нього є великий шанс набрати багато лайків, що і є кінцевою метою при виконанні всіх порад з цієї статті. Якщо ви ще не додали аватарку, опис для своєї сторінки, не придумали лаконічне ім'я користувача, саме час зробити це зараз, а вже потім переходити до роботи над новими відео.
Вивчення тенденцій
Необхідно розуміти, які саме ролики зараз набирають багато лайків. Якщо ви робите акцент на авторському контенті і не знімаєте все підряд з Вашого життя, ця рада вам не зовсім підійде, але в інших випадках він є робочим. Часто стає популярною якась пісня, на яку всі записують челенджі. Багато користувачів такі ролики шукають через звуки, переглядаючи їх все підряд, що і може зробити позитивний вплив на просування вашого. Звертайте увагу на використовувані хештеги, які теж працюють як фільтр або впливають на висновок кліпу в рекомендації.
Ця порада трохи розмита, оскільки тенденції TikTok постійно змінюються, і з величезною швидкістю. Вам потрібно бути постійно в курсі всіх новинок, стежити за активністю популярних блогерів і читати тематичні новини. Так ви самостійно зрозумієте, як влаштована ця соціальна мережа і що приносить авторам величезна кількість лайків.
Якість контенту
Безсумнівно, якість контенту є головним фактором, що впливає на популярність каналу. Ви можете зняти гарне відео, але на погану камеру з жахливим звуком. Найчастіше глядачі відразу пропустять такий ролик, оскільки побачать, що знятий неякісно. Сюди ж відноситься не тільки зовнішній вигляд картинки і звук, але і теми самих кліпів. Важливо не паразитувати на вже існуючому Контенті, а придумати щось своє, що знайде відгук у аудиторії. На вас почнуть підписуватися і постійні глядачі обов'язково поставлять лайк новому кліпу, піднімаючи тим самим загальну активність каналу.
Чому відео не набирають лайки
На завершення розберемо дві причини, за якими відео може не набирати лайки в Тіктоку. З такою проблемою стикаються багато авторів і навіть популярні, виявляючи, що конкретні їх кліпи зовсім не отримали відгуку у аудиторії.
- Є проблеми, які залежать виключно від вас, куди відноситься унікальність, тип контенту і його якість. Ці труднощі вирішуються використанням тих порад, які були представлені вище. Іноді доцільно створити новий канал, щоб Тікток сприйняв вас, як нового автора і більш лояльно ставився до просування роликів в рекомендаціях.
- Проблема, яка залежить від вас лише наполовину, тільки одна &8212; тіньовий бан. У нього потрапляють автори, що використовують засоби для накрутки передплатників і лайків, що знімають відео на заборонені теми, часто потрапляють під блокування. Найчастіше відразу стає зрозуміло, що на каналі Активний тіньовий бан, оскільки активність різко падає і ролики не дивляться навіть Передплатники. Немає робочого методу виходу з бана, і вам залишається тільки продовжувати знімати кліпи на нормальні теми, не застосовувати сервіси по накрутці і чекати, поки адміністрація зніме обмеження.