Зміст
Порада 1: дослідження тенденцій
У Тіктоку існують свої тренди: певні теми різко стають популярними, їх форсять і поширюють відомі особистості. Це не завжди челенджі або музичні відео, іноді &171;вірусится&187; зйомка типу &171;подивися на моє фото і Вгадай, ким я працюю&187;. Тому кожному, хто хоче стабільно набирати тисячі або мільйони переглядів, важливо самому ретельно відстежувати тенденції і знати, що зараз актуально. Тренди в tiktok як дуже швидко з'являються, так дуже швидко і стають неактуальними, через що не завжди виходить вчасно схаменутися, щоб потрапити в рекомендації. Якщо ви хочете великих переглядів в максимально короткий проміжок часу, знімати тренди &8212; найдієвіший варіант, проте не варто ігнорувати і наступні поради, оскільки тільки в сукупності вони принесуть необхідний результат.
Важливе зауваження з приводу трендів: часом вони створюються конкретними користувачами і ними ж розвиваються, в тому числі шляхом колаборацій і запису дуетів. Якщо у вас вже є певна аудиторія, можна спробувати зв'язатися з однією з медійних особистостей і обговорити спільну співпрацю. Це завжди робиться на взаємовигідних умовах, тому якщо ви не можете забезпечити приплив нових передплатників або набір переглядів для вже відомої людини, спробуйте домовитися про рекламу, яка і полягає в створенні спільного кліпу.
Порада 2: унікальність вмісту
Важливу роль в просуванні відео грають вбудовані в Тікток алгоритми, які час від часу змінюються, і ніхто не може точно сказати, як саме вони працюють. Однак завжди є одне правило &8212; вміст повинен бути унікальним. Намагайтеся знімати відео, де видно ваше обличчя або відображений авторський процес, будь то рукоділля, робота за комп'ютером або будь-яке спостереження за тим, що відбувається навколо. Не завантажуйте вже готові ролики інших користувачів, а якщо і робите це, подавайте кліпи як нарізки, меми або іншого роду компіляції. Завжди міняйте назву завантаженого заздалегідь файлу, якщо хочете перезаліть ролик, змініть його формат і інші параметри, використовуючи будь-який відеоредактор.
Якщо ви раніше знімали ролики для інших відеомайданчиків, оптимізувати їх для Тіктока не складе труднощів, так як довгі ролики без проблем діляться на кілька частин і завантажуються в профіль по черзі. Так кількість переглядів усереднюється, оскільки у користувачів з'являється бажання перейти і подивитися другу частину відео, а потім вже і підписатися. Однак іноді це працює і в негативному ключі, оскільки користувачі, бачачи те, що ролик триває занадто довго і ще розділений на кілька частин, просто перегортають його, оскільки хочуть отримати порцію інформації швидше. Тут вже вирішувати саме вам, в якому форматі представляти свої кліпи глядачам.
Труднощів з унікальністю не виникне і у власників бізнесів, які вирішили просувати свій бренд через tiktok. У такому випадку достатньо лише знімати відео про продукцію, іноді висловлювати власну думку з суміжних тем і рекламувати бренд будь-якими відомими вам способами, набираючи перегляди автоматично завдяки внутрішнім алгоритмам соціальної мережі. При роботі з бізнес-аккаунтом не забувайте залишати посилання на свій сайт або сторінки в інших соцмережах, щоб перегляди не просто були, а приносили результат, тобто нових клієнтів.
Порада 3: регулярність виходу відео
Ще одна порада, пов'язана з внутрішніми алгоритмами Тіктока щодо просування відео нових авторів. Якщо ви виклали один ролик і забули про нього на місяць в надії, що перегляди, підписки і популярність прийдуть самі собою, швидше за все, даний кліп не побачить взагалі ніхто, оскільки система вважатиме ваш аккаунт недостатньо активним, щоб просувати його в рекомендації. Знадобиться знімати мінімум 1 ролик в день, хоча і цього зараз мало, тому що користувачам потрібна хоч і стисла інформація, але у великих обсягах. До того ж шанс потрапити в рекомендації значно вище, якщо кліпів викладається більше. Всі вони потрапляють в стрічку до різних людей, відбувається оцінка зацікавленості і подальше просування.
Ідеальне рішення &8212; скласти план по створенню контенту і чітко слідувати йому. Вирішіть для себе, скільки мінімум кліпів в день ви готові знімати і з яким проміжком часу публікувати. Намагайтеся не відхилятися від заданої мети і день у день слідувати їй, спостерігаючи, скільки набирається переглядів під кожним новим відео. Рано чи пізно хоча б один кліп не просто потрапить в рекомендації, а затримається там надовго, принісши не тільки одноразову активність, але і постійних передплатників.
Порада 4: Використання хештегів
Хештеги & 8212; спеціальні Маркери, додані до відео вручну під час його завантаження. З їх допомогою визначається конкретна тема ролика або важливе позначення, наприклад: &171;челендж&187;, &171;гумор&187;, &171;танці&187; і так далі. Будь-який користувач Тіктока може включити сортування по хештегам, тобто перейти в розділ &171;цікаве&187; і здійснити пошук необхідної йому теми. Це не єдина перевага такої функції, оскільки, як виявилося, додавання хештегів позитивно позначається на просуванні ролика і підвищує шанси на потрапляння в рекомендації.
Ви можете помітити, що певні користувачі, незалежно від тематики їх відео, додають хештеги &171;рекомендації&187;, &171;в річок&187;, &171;річки&187; і всі пов'язані з рекомендаціями слова. Можливо, раніше алгоритми і працювали за таким принципом, що кліпи з даними позначками мали більше шансів потрапити в рекомендації до різних користувачів, проте досі немає точної інформації, чи працює цей прийом. Ми не рекомендуємо його використовувати, а радимо ознайомитися з популярними тегами і знімати відео відповідно до їх темами або додавати в назву кліпу тільки характерні для його вмісту хештеги.
Порада 5: Використання ефектів
У Тіктоку присутня велика кількість різних ефектів, використовуваних при створенні контенту. Деякі з них кардинально змінюють зображення, а інші тільки додають певні деталі. У будь-якому випадку по кожному з них можна здійснити пошук і зрозуміти, які відео з використанням обраного фільтра були зняті. Однак зміна картинки і перегляд активності &8212; не єдине, для чого потрібні подібні ефекти. З їх допомогою можна набирати багато переглядів, виводячи кліпи в рекомендації, оскільки в певний проміжок часу в тренді знаходяться різні фільтри, активно використовуючись і відомими блогерами. Як вже зрозуміло, необхідно самому розбиратися, що зараз популярно і як створити контент, грунтуючись на доступних ефектах.
Їх застосування не гарантує стовідсоткове просування відео, проте підвищує шанс набрати більше переглядів, ніж зазвичай. Не забувайте про те, що всі поради працюють краще, якщо їх застосовувати кілька відразу. Придумайте креативну ідею, мотивуйте користувачів проявляти активність під відео, щоб вони впливали на його просування. Як і з хештегами, ефекти не варто використовувати у випадковому порядку, створюючи безглузді кліпи. По-перше, Тікток автоматично визначає більшість незрозумілих відео, а по-друге, їх будуть швидко перегортати користувачі, зменшуючи середній час перегляду кліпу і негативно впливаючи тим самим на його поширення. Знімайте тільки тематичні ролики і Застосовуйте ефекти там, де це доречно. Важливо стежити за якістю контенту, що випускається, оскільки алгоритми до нього ставляться більш лояльно.
Порада 6: підбір музики
Під час запису кліпів для TikTok учасник може додати в відео власні звуки, задіявши для цього сторонній редактор, або застосувати вбудований інструмент для підбору звуків зі списку доступних. Другий варіант відмінно підходить в тих ситуаціях, коли потрібно знайти якийсь популярний звук, забезпечивши потрапляння відео в список знятих під нього. Це працює за тим же принципом, як ефекти або хештеги: користувачі можуть переходити на сторінку звуку і переглядати кліпи, зняті тільки під нього.
Що стосується набору переглядів за рахунок додавання музики, то тут в хід вступають все ті ж алгоритми Тіктока, які просувають ролики з використанням всіляких тим оформлення, включаючи і звуковий супровід. Іноді звуки стають трендовими, і різко з'являється безліч кліпів, знятих під них. Тоді можна навіть не потрапити в рекомендації, але засвітитися на сторінці самого треку і заробити тим самим чималу кількість переглядів. Втім, якщо є така можливість, завжди додавайте музику через вбудований в TikTok редактор, щоб підвищити можливість позитивного прийняття і просування алгоритмами.
Порада 7: зйомка челленджів
Челенджі &8212; ролики особливої тематики, автори яких виконують певні завдання або знімають контент на задану тему. Суть челленджів в тому, що вони з'являються спонтанно, популярні деякий час, а потім поступово або дуже швидко згасають. Творцям кліпів, особливо лайв-тематик, необхідно постійно стежити за ними, якщо вони хочуть бути в тренді. Зйомка актуальних челленджів часто приносить величезну кількість переглядів, оскільки глядачі самостійно знаходять ролик за хештегом або назвою, використовуючи для цього розділ &171;цікаве&187;. Відповідно, чим більше лайків та іншої активності, тим стрімкіше ролик просувається в рекомендаціях і набирає перегляди.
Челенджі існують найрізноманітніші, одні виконуються просто, наприклад, коли потрібно станцювати конкретний танець під звук, а інші вимагають докладання зусиль і навичок монтажу (як приклад &8212; цікаві переходи з використанням різних локацій і гриму). Ви самостійно можете знайти актуальні на поточний момент челенджі або тренди, щоб вибрати відповідний і зняти одне або навіть кілька відео. Враховуйте, що тематика завдань не повинна занадто відрізнятися від тих інших відео, що викладаються на каналі, оскільки алгоритми tiktok воліють просувати авторів, що знімають кліпи на конкретні теми, а не вроздріб.
Порада 8: придбання реклами
Купівля реклами &8212; один з найдієвіших методів просування в Тікток, оскільки гарантує практично стовідсоткове отримання нової аудиторії з виділеним Користувачем бюджетом, в той час як просування через рекомендації без додаткових вкладень не завжди є ефективним підходом, залежить від ряду випадковостей і може зайняти занадто багато часу. Ви можете без проблем знайти інших користувачів, у яких є придбання рекламних дуетів або зйомка кліпів спеціально для реклами конкретного користувача. У цьому плані все залежить тільки від того, скільки грошей ви готові витратити і якого роду контент знімаєте.
Інший варіант &8212; використання вбудованої в додаток рекламного майданчика. У такій ситуації ви купуєте просування безпосередньо у розробників, а ваші відео спливають у вигляді повідомлень на пристроях користувачів або з'являються при першому запуску програми. Є багато суперечок щодо ефективності кожного варіанту, тому точну пораду дати не вийде, оскільки все залежить від якості та унікальності контенту. Однак при покупці просування конкретного кліпу перегляди точно наберуться, а ось чи будуть вони ефективним &8212; вже інше питання.