Зміст
Алгоритм виходу в рекомендації Тик струму
Головною складністю в бажанні вийти в рекомендації ТВК струму є те, що алгоритми даної соціальної мережі, втім, як і інших, не розкриваються. Мало того, вони змінюються вкрай часто і іноді дуже кардинально. Однак є деякі фактори, які, безумовно, впливають на можливість потрапляння відео у світові чи місцеві рекомендації.
Порада 1: Контент
Природно, що головним критерієм популярності в TikTok є ваш контент. Це і самі ролики, і опису до них, і оформлення. На що в першу чергу слід звернути увагу? Є певні прийняті типи акаунтів.
Наприклад, це може бути особистий блог, в якому доречно публікувати як пізнавальний контент (рецепти, поради, лайфхаки), так і просто розважальний (веселі відео, влоги, розмовні відео і т.д.). В такому випадку ніяких певних вимог до вашого профілю не буде. Для розвитку особистого блогу важливий інтерес до вашої персони. Якщо цікаві ви, то і будь-які тіктоки з вашою участю також будуть цікаві передплатникам, відповідно, це призведе до більшої кількості переглядів і підвищення шансів на вихід в рекомендації.
Інша справа, якщо ви вирішуєте зареєструвати вузькоспеціалізований профіль. Для прикладу розглянемо поширену помилку багатьох: спочатку реєструється аккаунт з назвою і описом щодо однієї теми, а через якийсь час контент різко змінюється в іншу сторону, в результаті чого виходить занадто сильний контраст і відсутність однієї тематики.
Також важливо враховувати і певні правила соціальної мережі. В основному це стандартні обмеження на показ оголених кадрів, застосування сили, демонстрацію жорстокості і т.д. але є і більш приховані, про які не завжди говорять. Так, нерідко під заборону в ТВК струмі потрапляє дитячий контент. Саме відео можуть не заблокувати, проте акаунти, в відео яких часто з'являються неповнолітні, просуваються в рази рідше і важче, ніж інші. У деяких випадках навіть вже популярну сторінку можуть забанити на певний термін або назавжди.
Ще однією особливістю алгоритмів Тик струму є те, що новачкам набагато легше потрапити в рекомендації, ніж старим користувачам. Це робиться для того, щоб залучити і утримати нових учасників платформи. Як пораду можна відзначити, що якщо у вас був обліковий запис, зареєстрований кілька місяців тому, але ви не були активним користувачем, краще завести нову.
Рада 2: оформлення аккаунта
Візуальне становить будь-якого профілю грає величезну роль і для алгоритмів, і для користувачів. Всі поля аккаунта повинні бути заповнені повністю, слід добре продумати назву і опис вашого ТВК струму. На жаль, з ростом соціальної мережі все важче стає підібрати гарний нікнейм, але в будь-якому випадку важливо, щоб він відповідав трьом основним вимогам.
- Читабельність &8212; чи використовуєте ви ім'я або назву бренду, псевдонім або рандомне слово, воно повинно легко читатися. При написанні латиницею враховуйте правила транскрипції. Якщо в нікнейме не передбачені цифри, намагайтеся максимально знизити їх кількість або підібрати такі, які будуть гармонійно поєднуватися.
- Унікальність &8212; перевірте наявність профілів з подібними назвами. Якщо таких занадто багато, рекомендується придумати щось більш оригінальне. Причина в тому, що при пошуку люди будуть вставати перед вибором, який саме аккаунт вони шукають. Для новачків це може стати серйозною перешкодою при розвитку Тик струму.
- Інформативність &8212; якщо ви не використовуєте своє ім'я або назву свого бренду, а також якщо маєте намір вести інформаційний блог, важливо підібрати ім'я, яке буде повністю відповідати за змістом контенту. Це дозволить збільшити кількість переглядів серед тих, хто шукає не конкретно вас, а просто відео на задану тему.
Порада 3: Хештеги
Як і в інших соціальних мережах, хештеги допомагають активно просувати контент. Принцип роботи з ними в Тік струмі нічим не відрізняється від інших платформ, проте важливо не втрачати почуття міри. При використанні тегів обов'язково обмежуйтеся 4-5 максимум. Всі вони повинні відповідати за змістом відео, за винятком так званих загальних варіантів (наприклад, like4like, follow, лайкзалайк).
Як самостійно знайти робочі хештеги для свого відео? Розглянемо приклад їх пошуку для додавання до відео з рецептом. За тією ж схемою ви зможете підібрати правильні слова для будь-якої іншої тематики.
- Запустіть додаток на смартфоні.
- Тапніте пошуковий рядок.
- Введіть слово, яке найкраще визначає ваше відео. У нашому прикладі це &171;рецепти&187; .
- Перейдіть до розділу &171;хештеги&187; .
- Навпроти кожного рядка ви можете побачити кількість переглядів по даному слову. Виберіть 1-2 варіанти, які найбільш підходять за змістом до Вашого тіктоку. Не завжди доцільно брати найбільш проглядається тег, так як по ньому конкуренція може бути занадто великий. Також врахуйте мову вашої цільової аудиторії.
Порада 4: Музика
TikTok є найпопулярнішою платформою для просування музичних треків, саме тут багато новинки стають вірусними. Використовуючи такі композиції, ви зможете підвищити шанс виходу в рекомендації. По-перше, можна додавати до своїх відео популярні на даний момент пісні, головне, щоб вони відповідали за стилем контенту. По-друге, передбачити, яка мелодія стане в найближчі дні активно поширюваною. Зробити це непросто, але можливо. Так, наприклад, перед святами зростає попит на відповідні треки. Або можна вибирати саундтреки з нових серіалів або фільмів, які незабаром займуть топові місця за переглядами.
Якщо ви зумієте вийти в топ результатів з пошуку по музичному треку, то ваше відео майже точно потрапить в рекомендації.
Порада 5: Тенденції
Тік Ток відомий всім своїми трендами &8212; роликами, знятими за певним сценарієм, наприклад, танці, музика, челендж, рецепти і т.д. Трендом може стати будь-який тікток. Вам важливо стежити за набирають популярність новинками, і або скопіювати їх, або спробувати створити щось своє нове, але в аналогічному стилі.
Як зрозуміти, які тренди актуальні саме у Вашому регіоні? Перегорніть стрічку рекомендацій. Ті тіктоки, які найчастіше трапляються вам, здебільшого і є трендами даного періоду. Крім цього можна скористатися нижчезазначеним методом, щоб ознайомитися зі світовими тенденціями серед рекомендацій.
- Перейдіть до розділу & 171; цікаве&187; .
- Вивчіть всі популярні хештеги і відео, зняті на дані теми. Поруч з кожним розділом вказується кількість переглядів по даному тегу.
Порада 6: частота публікацій
Регулярність публікації відео в Тік Ток &8212; це один з основних запорук успіху. І не тільки в питанні виходу в рекомендації, але і в цілому, якщо ви вирішили просувати свій контент. Важливо постійно додавати нові тіктоки, щоб алгоритми платформи не вважали ваш аккаунт покинутим.
Як часто можна публікувати нові матеріали? У багатьох людей різна думка на цю тему. Хтось вважає, що мінімум раз на день, хтось &8212; раз на два дні, головне якість. Однак статистика показує, що популярні канали найчастіше публікують по два-три ролика в день, але не підряд, а в різний час.
Порада 7: дуети з іншими користувачами
Tik Tok дозволяє записувати дуети з іншими людьми, які відкрили для цього свої відео. Спільні відео & 8212; це відмінний інструмент для залучення нової цільової аудиторії, особливо для новачків на платформі. Вибирайте тіктокерів, чиї передплатники можуть зацікавитися вашим контентом.
Якщо ви є автором творчого контенту, то прекрасною можливістю для виходу в рекомендації стане запис пісні або відео з популярною людиною у вашій сфері. Наприклад, для співаків можна зняти дует із зіркою, для художників &8212; відео про те, як ви зображуєте свого кумира.
Порада 8: утримання аудиторії
Алгоритми TikTok вважають відео актуальним і цікавим за кількома параметрами: кількість переглядів за першу добу, кількість коментарів і лайків. Вкрай важливо утримати користувача від того, щоб він перегортав ваше відео до його завершення. Зробити це можна декількома методами.
Один з найбільш невдалих, який викличе лише негатив з боку потенційних передплатників &8212; це заінтригувати на початку якоюсь корисною або цікавою інформацією, а потім не опублікувати її. Часто так відбувається з трейлерами або уривками з фільмів. Коли автор для підтримки інтересу не публікує назву, закликаючи додивитися до кінця. Але якщо і під кінець відео глядач не знайде потрібну йому інформацію, велика ймовірність виключно негативу.