виправляємо "Код помилки 963" в Play Market

Якщо ви зіткнулися при користуванні магазином додатків Плей Маркет з «помилка 963» , не лякайтеся – це не критична проблема. Вирішити її можна кількома способами, які не вимагають серйозних витрат часу і сил.

Усуваємо помилку 963 в Play Market

Існує кілька варіантів вирішення розглянутої проблеми. Усунувши набридливу помилку, ви зможете продовжити нормально користуватися Плей Маркетом.

Спосіб 1: вимкнення SD-карти

Першою причиною виникнення «помилки 963» , як не дивно, може бути наявна в пристрої флеш-карта, на яку перенесено встановлене раніше додаток, що потребує оновлення. Або вона вийшла з ладу, або в системі стався збій, що впливає на її коректне відображення. Поверніть у внутрішню пам'ять пристрою дані програми і приступите до зазначених нижче дій.

  1. Для того щоб перевірити причетність карти до проблеми, перейдіть в " Налаштуваннях» в пункт »Пам'ять" .
  2. Переход к пункту Память в Настройках
  3. Для управління накопичувачем натисніть на неї у відповідному рядку.
  4. Переход к управлению картой памяти
  5. Щоб відключити SD-карту без розбору пристрою, наступним кроком виберіть " витягти» .
  6. Отключение карты памяти
  7. Після цього спробуйте завантажити або оновити потрібне вам додаток. Якщо помилка зникла, то після успішного закінчення завантаження знову зайдіть в»Пам'ять" , тапніте на назву SD-карти і у вікні натисніть на »підключити" .
Подключение карты памяти

Якщо ці дії не допомогли, то переходите до наступного способу.

Спосіб 2: очищення кеш-пам'яті Play Market

Також викликати помилку можуть знаходяться на пристрої тимчасові файли сервісів Google, що збереглися після попередніх заходів в Play Market. При повторному відвідуванні магазину додатків вони можуть конфліктувати з працюючим в даний час сервером, викликаючи помилку.

  1. Щоб видалити накопичився кеш додатки, зайдіть в»Налаштування" пристрої та відкрийте вкладку »Додатки" .
  2. Переход ко вкладке Приложения в пункте Настройки
  3. У списку знайдіть пункт «Play Market» і тапніте по ньому.
  4. Переход к пункту Play Market во вкладке Приложения
  5. Якщо ви власник гаджета з операційною системою Андроїд 6.0 і вище, то натисніть на»Пам'ять" , після чого " Очистити кеш» і »Скидання" , підтвердивши свої дії у спливаючих повідомленнях про видалення інформації. У користувачів Андроїд нижче версії 6.0 ці кнопки будуть знаходитися в першому вікні.
  6. Очистка кэша и сброс данных во вкладке Память
  7. Після цього зробіть перезавантаження пристрою і помилка повинна пропасти.

Спосіб 3: видалення останньої версії Play Market

Також цю помилку може викликати і остання версія магазину додатків, яка могла некоректно встановитися.

  1. Щоб видалити оновлення, повторіть перші дві дії з попереднього способу. Далі, третім кроком тапніте по кнопці «Меню» внизу екрану (в інтерфейсі пристроїв від різних брендів ця кнопка може знаходитися в правому верхньому куті і мати вигляд трьох точок). Після цього натисніть на " Видалити оновлення» .
  2. Удаление обновлений во вкладке Play Маркет
  3. Слідом підтвердіть дії, натиснувши кнопку «ОК» .
  4. Подтверждение удаления обновлений во вкладке Play Маркет
  5. У вікні погодьтеся з установкою вихідної версії Play Market, для цього натисніть на кнопку»ОК" .
  6. Подтверждение установки исходной версии Play Маркет
  7. Дочекайтеся видалення та перезапустіть пристрій. Після включення, при стабільному інтернет-підключенні, Плей Маркет самостійно завантажить актуальну версію і дасть можливість без помилок завантажувати додатки.

Зіткнувшись при скачуванні або оновленні програми в Play Market з " помилка 963» , тепер ви без зусиль зможете позбутися від неї, скориставшись одним з трьох описаних нами способів.

більше статей на цю тему: