усунення проблем з оновленням додатків в Play Маркеті

Активні користувачі ОС Android встановлюють на свої мобільні пристрої досить багато різних додатків. Для того щоб кожне з них працювало стабільно і без помилок, а також обростало новими функціями і можливостями, розробники регулярно випускають оновлення. Але що робити в разі, коли встановлене через Play Market додаток не хоче оновлюватися? Відповідь на це питання буде дано в нашій сьогоднішній статті.

Перевірка підключення до Інтернету та налаштувань

Перш ніж ми приступимо до пошуку причин, за якими не оновлюються додатки на андроїд-пристрої, настійно рекомендуємо виконати наступне:

Якщо ж з якістю і швидкістю Інтернету на смартфоні або планшеті у вас все добре, а в магазині додатків включена функція автоматичного оновлення, можна сміливо переходити до пошуку причин проблеми і варіантів її усунення.

Чому не оновлюються додатки в Плей Маркеті

Причин, за якими виникає озвучена нами проблема, існує чимало, і по кожній з них ми пройдемося нижче, звичайно ж, привівши ефективні методи вирішення. Якщо ж додатки, які ви хочете оновити, просто очікують скачування, ознайомтеся з наступним матеріалом:

Детальніше: Як позбутися від повідомлення "очікування скачування" в Play Маркеті

Причина 1: брак місця на накопичувачі

Багато користувачів, завантажуючи різні додатки і мультимедійний контент на своє Android-пристрій, забувають про те, що його пам'ять не нескінченна. Оновлення можуть не встановлюватися з такої банальної причини, як нестача місця на накопичувачі. Якщо це ваш випадок, то рішення цілком очевидно – необхідно видалити непотрібні дані, мультимедійні файли, забуті ігри та програми. Крім цього, незайвим буде і виконання такої процедури, як очищення кеша. Про те, як це зробити, ви можете дізнатися з окремих статей на нашому сайті:

Освободить место на Android с помощью CCleaner

Детальніше:
Як звільнити місце на смартфоні або планшеті
Як видалити непотрібні файли з телефону
Як очистити кеш на андроїд-пристрої

Якщо після того як ви звільнили місце в пам'яті свого девайса, поновлення все одно не встановлюються, йдемо далі, пробуючи інші варіанти усунення проблеми.

Причина 2: проблеми з картою пам'яті

Внутрішню пам'ять більшості сучасних смартфонів можна розширити за рахунок установки в них карти пам'яті. При цьому сама операційна система Android дозволяє використовувати такий накопичувач не тільки для зберігання даних, але і для установки додатків та ігор. В такому випадку певна частина системних файлів записується на microSD-карту і, при наявності різного роду проблем в роботі останньої, оновлення того чи іншого ПЗ можуть просто не встановлюватися.

Перевірити, чи дійсно винуватцем розглянутої нами проблеми є карта пам'яті, можна декількома способами. Розглянемо по порядку кожен з них.

Спосіб 1: переміщення додатків

Для початку спробуємо перемістити додатки, встановлені на SD-карту, у власну пам'ять пристрою. Зробити це можна буквально в кілька натискань по екрану.

  1. Будь-яким зручним способом зайдіть в «Налаштування» свого смартфона або планшета і знайдіть там розділ »Додатки" (може називатися " програми та сповіщення» ). Перейдіть до нього.
  2. Приложения и уведомления на Android
  3. Відкрийте перелік всіх встановлених на пристрої програм. На різних версіях операційної системи і/або фірмової оболонки робиться це по-різному. Можливі варіанти-вкладка»встановлені" або пункт " Показати всі програми» , або щось ще близьке за змістом.
  4. Отображение всех приложений на Android
  5. Перейшовши в необхідний розділ, відшукайте то (або ті) додаток, яке не вдається оновити, і тапніте по його найменуванню.
  6. Список всех приложений на Android
  7. Опинившись на сторінці його параметрів, перейдіть до пункту " сховище» (або інше схоже за змістом назву).
  8. Хранилище приложения на Android
  9. Виберіть пункт " перемістити» або змінити значення " зовнішній накопичувач» на " внутрішній ... » (знову ж таки, назва елементів може дещо відрізнятися і залежить від конкретних версій ОС).
  10. Перемістивши необновляемое додаток в пам'ять пристрою, вийдіть з налаштувань і запустіть Play Маркет. Спробуйте виконати процедуру оновлення.
  11. Обновление приложения в Play Market на Android

У багатьох випадках таке просте рішення допомагає, якщо винуватцем була SD-карта. Якщо ж переміщення не усунуло проблему з оновленням додатків, спробуйте скористатися наступним методом.

Читайте також: як перемістити програми на зовнішній накопичувач

Спосіб 2: вилучення карти пам'яті

Більш ефективним рішенням, в порівнянні з попереднім, є тимчасове відключення зовнішнього накопичувача. Робиться це наступним чином:

  1. Відкриваємо»Налаштування" пристрої і знаходимо там розділ »Пам'ять" або «сховище» .
  2. Переход в память на Android
  3. Опинившись в ньому, тапа по пункту " бажане місце установки» (або щось близьке за змістом), вибираємо " системна пам'ять» (або " внутрішній накопичувач» ) і підтверджуємо свій вибір. Як варіант, можна вибрати останній пункт &8212; " за вибором системи» .
  4. Установка приложений по умолчанию на SD-карту на Android
  5. Після цього повертаємося до основного розділу»Пам'ять" , знаходимо там нашу SD-карту, натискаємо за вказаною на зображенні нижче іконці і, якщо буде потрібно, підтверджуємо відключення зовнішнього накопичувача.
  6. Извлечение карты памяти на Android
  7. Карта пам'яті буде витягнута, при бажанні її можна витягнути зі смартфона або планшета, хоча це і не обов'язково.
  8. Извлеченная карта памяти на Android
  9. Тепер виходимо з»Налаштування" і запускаємо Плей Маркет, пробуємо оновити проблемні додатки.
  10. Повторное подключение карты памяти на Android

Якщо апдейт буде встановлений, можна сміливо ставити діагноз – причина проблеми полягає в використовуваної microSD. В такому випадку картку слід замінити на працездатний аналог, але для початку можна перевірити її на помилки, відформатувати. Дізнатися про те, як це зробити, можна на нашому сайті:

Детальніше:
перевірка карти пам'яті на помилки
відновлення даних із зовнішніх накопичувачів
відновлення карти пам'яті
Програми для форматування зовнішніх накопичувачів

Після вдалої установки оновлень і перевірки працездатності SD-карти, в разі справності, можна знову її підключити. Робиться це в порядку, зворотному описаному вище: «Налаштування» &8212; »Пам'ять" (або «сховище» ) - тап по зовнішньому накопичувачу – »підключити" . Потім, підключивши карту пам'яті, в тих же налаштуваннях сховища встановлюєте її в якості пам'яті за замовчуванням (якщо це потрібно).

За відгуками деяких користувачів, суть даної проблеми буває і зовсім протилежною, тобто викликати її може не зовнішній, а внутрішній накопичувач. В такому випадку потрібно поступити назад вищеописаному, призначивши місцем для установки додатків SD-карту або перемістивши необновляемие додатки з внутрішньої пам'яті в зовнішню. Робиться це точно так же, як описано вище, різниця полягає лише у виборі конкретного накопичувача.

Якщо жоден із способів, описаних в рамках цієї та попередньої причини, не допоміг усунути проблему з установкою апдейтів, значить, винуватця потрібно шукати не в Пристрої зберігання даних, а безпосередньо в операційній системі.

Причина 3: Дані та кеш системних додатків

Play Маркет, як серце операційної системи, за час активного використання накопичує різні сміттєві дані і кеш, що заважає його стабільній роботі. Це ж відбувається і з сервісами Google Play, необхідними для нормального функціонування фірмового програмного забезпечення від Гугл. Цілком можливо, проблема з оновленням додатків виникає саме тому, що згадані нами системними засоби занадто «засмічені». В такому випадку наша з вами завдання – очистити цей софт від сміття і скинути його.

  1. В " Налаштуваннях» мобільного пристрою переходимо до розділу »Додатки" . Далі йдемо до списку всіх встановлених додатків, тапнув за відповідним пунктом або, наприклад, перейшовши у вкладку »системні" (все залежить від версії Андроїд).
  2. Отображение всех приложений на Android
  3. У загальному переліку знаходимо Play Маркет і тиснемо по його найменуванню, щоб перейти на сторінку параметрів.
  4. Выбор Play Market среди приложений на Android
  5. Опинившись там, відкриваємо розділ «сховище» і в ньому по черзі тиснемо на кнопки «Очистити кеш» і " стерти дані» . У другому випадку може знадобитися підтвердження. Очистка кеша и данных Play Market на Android

    Примітка: на різних версіях Android розташування згаданих вище елементів може відрізнятися. Наприклад, кнопки для очищення даних можуть розташовуватися не горизонтально, поруч один з одним, а вертикально, в розділах з назвою «кеш» і »Пам'ять" . У будь-якому випадку шукайте те, що ідентично за змістом.

  6. Повертаємося на крок назад, на сторінку загальних відомостей про Плей Маркеті. У верхньому правому куті тапа по кнопці меню, виконаної у вигляді трьох вертикальних точок. Вибираємо пункт " Видалити оновлення» і підтверджуємо свої наміри.
  7. Удаление обновлений Play Маркета на Android
  8. Тепер знову повертаємося до списку всіх встановлених додатків і знаходимо там Сервіси Google Play. Тапа по його найменуванню для переходу на сторінку параметрів.
  9. Сервисы Google Play на Android
  10. Як і у випадку з Маркетом, відкриваємо «сховище» , спочатку тиснемо «Очистити кеш» , а потім на сусідній кнопці – " управління місцем» .
  11. Очистка кеша и управление местом для Сервисов Google Play на Android
  12. На сторінці " зберігання даних...» натискаємо по розташованій внизу кнопці " видалити всі дані» , підтверджуємо свої наміри і повертаємося на сторінку основних параметрів сервісів Гугл Плей.
  13. Удаление данных Сервисов Google Play на Android
  14. Тут тапа по розташованим у все тому ж кутку кнопці у вигляді трикрапки і вибираємо пункт " Видалити оновлення» .
  15. Удаление обновлений Сервисов Google Play на Android
  16. Виходимо з налаштувань на головний екран пристрою і виконуємо його перезавантаження. Для цього утримуємо кнопку живлення, а потім вибираємо пункт»перезавантаження" у вікні.
  17. Перезагрузка Android
  18. Після запуску операційної системи відкриваємо Play Маркет, де буде потрібно повторно прийняти умови ліцензійної угоди Google. Зробіть це і спробуйте оновити додаток – з великою часткою ймовірності проблема буде усунена.

Примусове очищення даних і видалення оновлень Плей Маркета і сервісів Гугл Плей – ефективний засіб боротьби з більшістю подібних помилок. Якщо ж ця дія не допомогло вам оновити додаток, ознайомтеся з наступними рішеннями.

Причина 4: застаріла версія Android

Версія операційної системи грає далеко не саму останню роль в оновленні додатків. Так, якщо на пристрої встановлений морально застарілий Андроїд (наприклад, нижче 4.4), то багато хто з популярних програм просто не будуть оновлюватися. До таких належать Viber, Skype, Instagram і багато інших.

Ефективних і легко реалізованих рішень в такій ситуації досить мало – якщо є можливість, смартфон або планшет необхідно оновити до останньої доступної версії. Якщо оновлення відсутні, але є досить сильне бажання підвищити покоління Android, зробити це можна за допомогою прошивки пристрою. Цей варіант доступний далеко не завжди, але в спеціальному розділі нашого сайту ви можете пошукати відповідне керівництво.

Детальніше: Прошивка смартфонів різних виробників

Для перевірки наявності доступних оновлень ОС виконайте наступне:

  1. Відкрийте «Налаштування» , перегорніть їх список в самий низ і виберіть пункт " Про телефон» (або «Про планшет» ).
  2. Знайдіть в ньому пункт " оновлення системи» (або щось близьке за змістом) і тапніте по ньому.
  3. Обновление в Android
  4. Натисніть «перевірити наявність оновлень» . Якщо буде виявлена нова версія Андроїд, скачайте її, а потім встановіть, слідуючи підказкам фірмового установника. Можливо, цю процедуру потрібно виконати кілька разів.
  5. Проверка обновлений Android
  6. Після того як пристрій оновиться і завантажиться, зайдіть в Play Маркет і спробуйте оновити додаток, з яким раніше виникали проблеми.
  7. Вход в Play Market на Android

Як вже було сказано вище, в разі застарілої версії операційної системи гарантовано ефективних рішень не існує. Якщо смартфон або планшет дійсно старий, то відсутність можливості оновлення деяких додатків навряд чи можна назвати найсерйознішою його проблемою. І все ж, навіть в таких випадках можна спробувати обійти встановлені системою обмеження, про що ми і розповімо в частині про " альтернативних варіантах усунення проблеми» .

Причина 5: конкретні (номерні) помилки

Вище ми говорили про проблему неможливості оновлення додатків в цілому, тобто, коли апдейт не встановлюється, але будь-якої помилки, що має свій номер, Плей Маркет не видає. Досить часто цей же процес переривається появою вікна з повідомленням «не вдалося оновити додаток&8230;» , а в кінці цього повідомлення в дужках вказано " (Код помилки:№) » , де № &8212; тризначне число. Найпоширеніші номери помилок – це 406, 413, 491, 504, 506, 905. І нехай ці коди відрізняються, але варіанти усунення такої помилки практично завжди ідентичні – необхідно виконати те, що ми описали в «причини 3», тобто стерти і скинути дані системних додатків.

Ошибка 506 в Play Маркете

Для отримання більш докладних відомостей про кожну з перерахованих вище помилок рекомендуємо ознайомитися зі спеціальними матеріалами на нашому сайті, присвяченими безпосередньо Play Маркету і його роботі.

Детальніше:
Налаштування Плей Маркета і усунення можливих проблем в його роботі
усунення помилки 506 в Play Market
як позбутися помилки 905 у магазині додатків

Можливі й інші «номерні» помилки, вони мають код 491 або 923. У повідомленні, яким супроводжуються такі збої, йдеться про те, що установка оновлень неможлива. Усунути цю проблему досить просто-необхідно видалити, а потім повторно прив'язати Google-аккаунт.

Важливо: перш ніж приступити до видалення облікового запису переконайтеся, що вам відомі Логін (Електронна пошта) і пароль від неї. Тримайте їх під рукою, якщо ви не зберігаєте їх у пам'яті.

  1. В " Налаштуваннях» мобільного пристрою знайдіть розділ «рахунки» (може називатися " користувачі та акаунти» , «облікові записи» , " Інші рахунки» ) і перейдіть до нього.
  2. Пользователи и аккаунты на Android
  3. Відшукайте обліковий запис Google і натисніть по ній.
  4. Аккаунт Google на Android
  5. Тапніте по напису " видалити обліковий запис» (може бути приховано в окремому меню) і підтвердьте свої наміри у спливаючому вікні.
  6. Удаление учетной записи Google на Android
  7. Перезавантажте смартфон або планшет, а після його запуску знову зайдіть в «Налаштування» &8212; " рахунки» , перегорніть їх перелік вниз, тапніте по пункту " + Додати обліковий запис» і виберіть «Google» .
  8. Добавление учетной записи Google на Android
  9. У наступному вікні виберіть Google, по черзі введіть логін і пароль від свого облікового запису, прийміть умови ліцензійної угоди і дочекайтеся завершення авторизації.
  10. Процедура добавления учетной записи Google на Android
  11. Переконавшись в тому, що обліковий запис знову прив'язана до пристрою, виходьте з налаштувань і запускайте Play Market. Можливо, в ньому теж буде запропоновано знову прийняти умови ліцензійної угоди. Зробивши це, спробуйте оновити додаток – проблема повинна бути усунена.

У разі виникнення помилок з кодом 491 і 923 таке неочевидне рішення, як видалення і повторна прив'язка Google-аккаунта, гарантовано дозволяє позбутися від розглянутої в цій статті Проблеми.

Альтернативні варіанти усунення проблеми

Кожна з описаних вище причин виникнення проблеми з оновленням додатків має свій, часто ефективний варіант вирішення. Виняток-застаріла версія Android, підвищити яку можливо не завжди. Нижче ми розповімо про те, що робити, якщо ДОДАТКИ В Плей Маркеті так і не почали оновлюватися після виконання описаних вище дій. Крім того, ця інформація буде корисна і для користувачів, які з тих чи інших причин не захотіли шукати винуватця проблеми, розбиратися в ній і усувати.

Спосіб 1: Встановлення файлу APK

Більшості користувачів Андроїд відомо про те, що ця операційна система підтримує установку додатків зі сторонніх джерел. Все що для цього потрібно – відшукати на просторах інтернету виконуваний файл, завантажити його на пристрій, запустити і інсталювати, попередньо надавши необхідні дозволи. Ознайомитися з тим, як цей метод працює, можна в окремій статті на нашому сайті, ми ж коротко розглянемо один з можливих прикладів.

Детальніше: встановлення APK на Android

Існує досить багато сайтів, на яких можна завантажити АПК-Файли, і найвідомішим з них є APKMirror. Є також спеціалізовані веб-ресурси, що дозволяють «витягти» виконуваний файл програми прямо з Play Маркета. Посилання на один з них дана нижче, про нього і розповімо.

Важливо: цей онлайн-сервіс генерує посилання безпосередньо з фірмового магазину Google, тому його використання можна вважати повністю безпечним, на відміну від веб-сайтів, що пропонують безпосередньо файли, джерело яких не завжди відоме. До того ж такий підхід надає можливість скачування останньої доступної в Маркеті версії.

Перейти до сайту APK Downloader

  1. Запустіть на своєму смартфоні Плей Маркет і перейдіть в ньому на сторінку програми, яке потрібно оновити. Для цього можна скористатися пошуком або пройти по шляху «Меню» &8212; " Мої програми та ігри» &8212; »встановлені" .
  2. Выбор приложения в Play Market
  3. Опинившись на сторінці опису, прокрутіть її вниз до кнопки»поділитися" . Натисніть її.
  4. Кнопка Поделиться в Play Market
  5. У вікні знайдіть пункт «копіювати» або ( " скопіювати посилання» ) і виберіть його. Посилання на додаток буде скопійовано в буфер обміну.
  6. Копирование ссылки на приложение в Play Market
  7. Тепер, використовуючи мобільний браузер, переходите за наведеною вище посиланням на сторінку веб-сервісу, що надає можливість скачування АПК. Вставте скопійований URL-адресу (довгий тап-вибір пункту»вставити" ) в пошуковий рядок і натисніть по кнопці «Generate Download Link» .
  8. Онлайн-сервис для скачивания APK на Android
  9. Можливо, доведеться почекати деякий час (до 3 хвилин), поки веб-служба створить посилання для завантаження файлу.APK. Після її створення натисніть по зеленій кнопці «Click here to download» .
  10. Скачивание приложения по сгенерированной ссылке на Android
  11. У браузері з'явиться вікно з попередженням про те, що завантажуваний файл може нашкодити вашому пристрою. У ньому просто натисніть «ОК» , після чого почнеться процес завантаження.
  12. Уведомление от безопасности Android
  13. Після його завершення натисніть»відкрити" у повідомленні, що з'явилося, або перейдіть в »Завантаження" смартфона, або відкрийте цю папку з шторки, де буде «висіти» повідомлення. Запустіть завантажений файл, тапнув по ньому.
  14. Запуск скачанного APK на Android
  15. Якщо раніше ви не встановлювали додатки зі сторонніх джерел, потрібно дати дозвіл на виконання цієї процедури.
  16. Залежно від версії андроїд, це можна буде зробити у спливаючому вікні або в " Налаштуваннях» в розділі »Безпека" або " конфіденційність та безпека» . У будь-якому з випадків, перейти до необхідних параметрів ви зможете прямо з вікна установки.

    Надавши дозвіл на інсталяцію, натисніть кнопку»встановити" і дочекайтеся завершення процесу. Подтверждение установки скачанного APK на Android

  17. Нова версія програми буде встановлена поверх старої, отже, таким чином ми його примусово оновили.

Примітка: за допомогою вищеописаного методу не вийде оновити платне додаток, так як сервіс APK Downloader просто не зможе його завантажити.

Такий підхід до вирішення проблеми апдейта додатків в Play Market не можна назвати найзручнішим і простим. Зате в тих рідкісних випадках, коли встановити оновлення ніяк інакше не виходить, цей метод явно буде корисний і ефективний.

Спосіб 2: сторонній магазин додатків

Плей Маркет є офіційним, але не єдиним магазином додатків для операційної системи Android. Існує кілька альтернативних рішень, у кожного з яких є свої переваги і недоліки, і всі вони були розглянуті нами в окремій статті

Альтернативные магазины приложений

Детальніше: Альтернативи Play Market

Сторонній магазин додатків може бути корисний і в тому випадку, коли усунути проблему з оновленням не вдалося. Матеріал за посиланням вище допоможе вам визначитися з вибором відповідного маркету. Далі лише потрібно завантажити його і встановити на пристрій, а потім відшукати в ньому то додаток, що не оновлюється в фірмовому магазині. Правда, в такому випадку може знадобитися видалення вже встановленої версії.

Спосіб 3: скидання пристрою до заводських налаштувань

Останнє, що можна порекомендувати в тих випадках, коли не виходить усунути будь-яку проблему в роботі смартфона або планшета на Андроїд, це виконати його скидання до заводських установок. Таким чином ви повернете мобільний пристрій у стан «поза коробкою», коли він працював швидко та стабільно. Істотний недолік цієї дії полягає в тому, що всі призначені для Користувача дані, файли, встановлені програми та ігри будуть видалені, тому рекомендуємо заздалегідь зробити резервну копію.

Сброс Андроид к заводским настройкам

Детальніше:
Скидання Android-девайса до заводського стану
створення бекапа смартфона або планшета

Що ж стосується безпосередньо розглянутої нами в цій статті Проблеми – неможливості оновлення додатків – до скидання справа навряд чи дійде. Так, якщо не допомогли способи, описані в першій частині статті (що малоймовірно), то один з двох вищеописаних вже точно допоможе не позбутися, а просто обійти цю проблему стороною, забувши про її існування. Рекомендувати повне скидання можна лише в тому випадку, коли крім відсутності можливості встановити апдейт, в роботі операційної системи і/або пристрою присутні і інші проблеми.

Висновок

У цій статті ми розглянули всі можливі причини, за якими додатки в Play Маркеті можуть не оновлюватися, а також надали дієві рішення для боротьби з проблемою навіть в тих випадках, коли вона нібито не усувається. Сподіваємося, цей матеріал виявився корисним, і тепер ви, як і годиться, користуєтеся актуальними версіями додатків на своєму Android-пристрої.

більше статей на цю тему: