Зміст

Origin використовує колись популярну систему захисту через секретне питання. Сервіс вимагає вказівки питання і відповіді при реєстрації, і в подальшому це використовується для захисту даних користувача. На щастя, як і багато інших даних, секретне запитання та відповідь можна змінити за бажанням.
Використання секретного питання
Ця система використовується для захисту персональних даних від редагування. При спробі змінити що-небудь в своєму профілі, користувач повинен відповісти на нього вірно, інакше система відмовить в доступі.
Що цікаво, користувач повинен відповідати навіть якщо захоче змінити сам відповідь і питання. Так що якщо користувач забув секретне питання, то відновити його своїми силами буде неможливо. В такому випадку можна далі користуватися Origin без будь-яких обмежень, але доступ до зміни внесених в профіль даних буде недоступний. Єдиний спосіб знову отримати доступ-звернутися в службу підтримки, але про це далі в статті.
Зміна секретного питання
Для зміни свого секретного питання необхідно зайти в Налаштування безпеки свого профілю на сайті.
- Для цього на офіційному сайті Origin необхідно розгорнути свій профіль, натиснувши на нього в лівому нижньому кутку екрану. З'явиться кілька варіантів для роботи з профілем. Необхідно вибрати перший – " Мій профіль» .
- Буде здійснено перехід на сторінку профілю, де потрібно перейти на сайт EA. Для цього служить велика помаранчева кнопка в правому верхньому куті.
- Опинившись на сайті EA, слід в списку розділів зліва вибрати другий –»Безпека" .
- На самому початку нового відкрився розділу буде поле " Безпека облікового запису» . Тут треба натиснути на синій напис «правити» .
- Система зажадає ввести відповідь на секретне питання.
- Після коректної відповіді відкриється вікно зі зміною параметрів безпеки. Тут потрібно перейти у вкладку " секретне питання» .
- Тепер можна вибрати нове запитання та ввести відповідь. Після цього потрібно натиснути " Зберегти» .







Дані успішно змінені, і тепер ними можна користуватися.
Відновлення секретного питання
У разі, якщо відповідь на секретне питання з тих чи інших причин не може бути введений, його можна відновити. Але це непросто. Процедура можлива тільки після зв'язку з техпідтримкою. На момент написання статті там не передбачена уніфікована процедура відновлення секретного питання при його втраті, і сервіс лише пропонує зателефонувати в офіс по телефону. Але слід все одно спробувати зв'язатися зі службою підтримки саме таким шляхом, оскільки цілком реально, що система відновлення все-таки буде введена.
- Для цього на офіційному сайті EA необхідно перегорнути сторінку вниз і натиснути кнопку " служба підтримки»
.
Також можна перейти за посиланням:
- Далі має бути важка процедура пробивання до вирішення завдання. Для початку потрібно натиснути кнопку вгорі сторінки " Зв'язатися з нами» .
- Відкриється сторінка з переліком продуктів EA. Тут необхідно вибрати Origin. Зазвичай він йде першим у списку і позначений зірочкою.
- Далі потрібно вказати, з якої платформи проводиться використання Origin – з ПК або MAC.
- Після цього доведеться вибрати тему Питання. Тут потрібен варіант " Мій рахунок» .
- Система попросить вказати характер проблеми. Потрібно вибрати " керування налаштуваннями безпеки» .
- З'явиться рядок з вимогою вказати, що саме потрібно користувачеві. Потрібно вибрати варіант " я хочу змінити своє секретне запитання» .
- Останнім пунктом потрібно вказати, чи проводилися спроби самостійно це зробити. Потрібно вибрати перший варіант – " Так, але виникли проблеми» .
- Також раніше з'являється питання про версію клієнта Origin. Невідомо, яке це має відношення до секретного питання, але відповідати потрібно.
- Дізнатися про це можна в клієнті, відкривши розділ «Довідка» і вибравши варіант " Про програму» .
- Версія Origin буде відображена на сторінці, що відкриється. Її і слід вказати, округливши до перших чисел – або 9, або 10 на момент написання статті.
- Після вибору всіх пунктів з'явиться кнопка " виберіть варіант зв'язку» .
- Після цього відкриється нова сторінка з можливими рішеннями проблеми.








Як говорилося раніше, на момент написання статті тут немає єдиного способу відновлення секретного пароля. Можливо, він з'явиться пізніше.
Система лише запропонує зателефонувати за телефоном гарячої лінії служби підтримки. Телефон служби в Росії:
+7 495 660 53 17
Як повідомляє офіційний сайт, за дзвінок стягується стандартна плата, яка визначається оператором і тарифом. Час роботи служби підтримки-з Понеділка по п'ятницю з 12:00 до 21:00 за московським часом.

Для відновлення секретного питання зазвичай потрібно вказати будь-якої код доступу до раніше придбаної грі. Як правило, це дозволяє фахівцям визначити дійсне наявність доступу до цього облікового запису конкретного користувача. Можуть також знадобитися і інші дані, але це трапляється рідше.
Висновок
Як підсумок, найкраще не втрачати свою відповідь на секретне питання. Головне-використовувати досить прості відповіді, в написанні або підборі яких не можна буде заплутатися або ввести щось не так. Варто сподіватися, що на сайті все-таки з'явиться Уніфікована система відновлення питання і відповіді, а до тих пір доводиться вирішувати проблему так, як зазначено вище.