Зміст
Якщо ви зіткнулися з нескінченним підключенням до RTC при спробі приєднатися до голосового каналу на сервері в Discord , в першу чергу перевірте стабільність вашого з'єднання з Інтернетом, зупиніть всі завантаження при наявності таких, перезавантажте комп'ютер і маршрутизатор. Зверніться до інших учасників сервера і уточніть, чи спостерігають вони схожу помилку, оскільки колективні проблеми свідчать про несправності на самому сервері. В останньому випадку зазвичай допомагає зміна певного параметра, про що і піде мова в одному з наступних способів.
Спосіб 1: управління брандмауером і антивірусом
Ситуація, про яку йде мова, виникає, коли Дискорд має проблеми при спробі встановити з'єднання з сервером. Це означає, що пакети втрачаються при передачі або ще на стадії їх відправки. Основна підозра завжди викликає ПО на комп'ютері Користувача, а саме стандартний або сторонній брандмауер і антивірус. Тимчасово вимкніть перераховані компоненти і перевірте, як це позначиться на підключенні до RTC при спробі входу на голосовий канал сервера.
Детальніше:
відключаємо брандмауер в Windows 10
відключення антивіруса
Якщо з'ясувалося, що неполадка полягає в брандмауері або антивірусі, але бажання тримати його постійно відключеним немає, знадобиться налаштувати вхідне підключення. У випадку з антивірусом відбувається додавання Discord в виключення, про що читайте в статті за посиланням нижче.
Детальніше: Як додати програму в виключення антивіруса
Власникам сторонніх міжмережевих екранів знадобиться додати месенджер в білий список або налаштувати вхідне підключення. Оскільки реалізація скрізь різна і може здійснюватися як через графічне меню, так і за допомогою консольних команд, вам доведеться самостійно розібратися з управлінням захисного софта. Зі стандартним брандмауером Windows все набагато простіше:
- Запустіть його, ввівши назву за допомогою пошуку в & 171; Пуск & 187; , як це показано на скріншоті вище. У новому вікні натисніть по рядку & 171; Додаткові параметри&187; , розташованої на панелі зліва.
- Відобразиться &171;монітор брандмауера&187; , в якому вас цікавить пункт &171;Правила для вхідних підключень&187; , оскільки саме ви підключаєтесь до каналу, надсилаючи пакети даних.
- У блоці праворуч виберіть &171;Створити правило & 187; .
- Вкажіть тип правила &171; для програми&187; і переходьте далі.
- Позначте маркером &171; шлях програми&187; і клікніть по &171; огляд & 187; .
- Перейдіть по шляху
C:\Users\Имя користувача \ AppData \ Local \ Discord
, де &171; ім'я користувача&187; замініть на своє. - Відкрийте директорію з версією програми.
- Знайдіть виконуваний файл &171;Discord.exe&187; і двічі клікніть по ньому для вибору.
- Автоматично відбудеться повернення до попереднього меню, де потрібно натиснути по & 171; далі&187; .
- Позначте маркером тип дії & 171; Дозволити підключення&187; .
- Застосуйте правило для всіх типів мереж, що використовуються на даному комп'ютері.
- Обов'язково задайте ім'я для поточного правила і введіть опис, якщо бажаєте.
Завершальне дію &8212; перезавантаження комп'ютера, після чого нове правило вже вступить в силу і ви можете спробувати знову підключитися до необхідного голосового каналу.
Спосіб 2: вимкнення VPN
Використання VPN на комп'ютері не тільки часто уповільнює роботу мережі, але іноді заважає і відправці пакетів, через що і відбувається виникнення нескінченного підключення до RTC. Якщо ви використовуєте віртуальне з'єднання, відключіть його під час взаємодії з Discord. Всі сторонні програми деактивуються відповідно до розташування кнопок в їх графічному інтерфейсі, а зі стандартним VPN в Windows це здійснюється так:
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і натисніть по значку шестерінки зліва, щоб перейти в &171; Параметри & 187; .
- У новому вікні натисніть на плитку & 171; Мережа та інтернет&187; .
- Через панель перейдіть до розділу &171;VPN&187; .
- При наявності підключень зупиніть або видаліть кожне з них, після чого повторно під'єднаєтеся до використовуваного маршрутизатора і перевірте роботу Діскорда.
Спосіб 3: запит прав адміністратора
Цей метод підходить тільки тим користувачам, які використовують комп'ютер на роботі або в навчальному закладі, де налаштована робоча або навчальна мережа. Відповідно, у більшості користувачів немає практично ніяких прав, що дозволяють управляти системними файлами, встановлювати або видаляти програми. Якщо це можливо, ви повинні попросити надати вам повні права або спеціальні дозволи на те, щоб підключення до RTC нарешті завершилося успішно. Зверніться за допомогою до системного адміністратора, який обслуговує поточну мережу.
Спосіб 4: зміна регіону сервера
Якщо ви є творцем або адміністратором сервера і Вам надійшла колективна скарга про те, що виникли неполадки на голосових каналах, швидше за все, досить змінити тільки Регіон сервера, щоб відбулося перепідключення на інші, більш вільні канали зв'язку. Для цього ви повинні мати доступ до загальних налаштувань сервера.
- Натисніть на його назву, щоб відкрити меню керування.
- У списку виберіть пункт &171;налаштування сервера&187; .
- У першому ж розділі ви знайдете & 171; Регіон сервера & 187; , де і необхідно натиснути по &171; змінити&187; .
- Ознайомтеся з інформацією про те, як виконується зміна, після чого виберіть новий регіон.
Спосіб 5: вимкнення функції обслуговування пакетів з високим пріоритетом
У Discord є вбудована функція, призначена для встановлення підвищеного пріоритету месенджеру, що покращує якість обслуговування. Не всі протоколи інтернет-провайдерів нормально взаємодіють з цією можливістю, тому розробники рекомендують відключати її, якщо раптом виникають будь-які мережеві збої, в тому числі і розглянута.
- Відкрийте Діскорд і перейдіть в загальні налаштування профілю, клікнувши по значку із зображенням шестерінки.
- В блоці & 171; налаштування Програми&187; клацніть на & 171; Голос і відео & 187; .
- Знайдіть пункт & 171; включити обслуговування пакетів з високим пріоритетом&187; і вимкніть його.
Зараз краще перезавантажити програму, після чого можна повторно спробувати підключитися до голосового каналу.
Спосіб 6: складання листа в службу підтримки
Вдаватися до цього способу рекомендуємо тільки коли нічого з перерахованого вище не принесло належного результату і ви до сих пір відчуваєте труднощі при підключенні до абсолютно будь-якого голосового каналу. Наступна інструкція має на увазі аналіз помилок і поточного стану мережі, тому якщо ви розбираєтеся в WebRTC і є просунутим користувачем ПК, можете спробувати знайти причину самостійно. Звичайним користувачам ж із зібраними відомостями залишається лише звернутися в техпідтримку.
Перейдіть на веб-сайт WebRTC Troubleshooter
- Вам знадобиться спеціальний онлайн-сервіс, перейти до якого можна за посиланням вище. Для початку тестування натисніть кнопку &171;Start&187; .
- Через кілька секунд з'явиться звіт із загальними результатами &8212; зробіть скріншот браузера так, щоб в кадр потрапили всі пункти (масштаб вкладки зменшується через Ctrl + <-> , альтернатива &8212; використання Програми для створення скріншотів з функцією прокрутки сторінки).
- Викличте Discord і почніть підключення до голосового каналу, після чого викличте консоль розробника через поєднання клавіш Ctrl + Shift + I і перейдіть на вкладку &171;Console&187; .
- Знову зробіть знімок екрана, щоб усі останні сповіщення відображалися в консолі.
- Відкрийте офіційну сторінку підтримки Discord і почніть складати запит, вибравши тему &171; повідомлення про несправності & 187; .
- Заповніть кожне поле відповідно до вимог, а в кінці прикріпіть створені раніше скріншоти з сайту і самої програми. Надішліть лист і чекайте отримання відповіді на вказану адресу електронної пошти.
Читайте також: створення скріншота на комп'ютері або ноутбуці
Швидше за все, відповідь надійде через кілька днів, але це може статися і раніше, тому перевіряйте &171;Вхідні & 187; і категорію &171;Спам&187; про всяк випадок. Розробники знайдуть рішення конфліктів з іншими програмами або підкажуть, які настройки заважають нормальному з'єднанню, що самостійно виявити і виправити вкрай складно.
При наявності проблеми в мобільному додатку Discord зверніть увагу на Спосіб 4 і спосіб 5 , спробуйте перезавантажити пристрій і зробити перепідключення до мережі. Якщо нічого не допомогло, напишіть в службу підтримки, але без відповідних скріншотів, уточнивши, що ви використовуєте саме мобільний додаток і потребуєте додаткових інструкціях.