Дана помилка виникає при запуску програми на етапі авторизації Користувача. Після введення пароля Скайп не хоче заходити &8212; видає помилку передачі даних. У даній статті будуть розібрані кілька найбільш ефективних способів вирішити цю неприємну проблему.
Спосіб 1:
- Поруч з з'явився текстом помилки сам Скайп відразу ж пропонує перше рішення &8212; просто перезапустити програму. Майже в половині випадків закриття і повторний запуск не залишить і сліду від виниклої проблеми. Щоб закрити Skype повністю &8212; на значку поруч з годинником натисніть правою кнопкою миші і виберіть пункт вихід із Skype .
- Потім заново запустіть програму звичайним для вас методом.
Спосіб 2:
Цей пункт в статті з'явився тому, що попередній метод не завжди спрацьовує. Більш радикальне рішення & 8212; видалити один файл, через якого з'являється дана проблема.
- Закриваємо Скайп.
- Відкриваємо меню Пуск , в рядку пошуку набираємо %appdata%/skype і тиснемо введення .
- Відкриється вікно провідника з папкою користувача, в якому потрібно знайти і видалити файл main.iscorrupt .
- Після чого заново запускаємо програму &8212; проблема повинна вирішитися.
Спосіб 3:
Зробимо набагато радикальніше &8212; взагалі видалимо аккаунт Користувача програми. Для цього:
- У вищевказаній папці знаходимо папку з ім'ям свого аккаунта.
- Перейменуємо його &8212; допишемо слово old в кінці (перед цим не забуваємо знову закрити програму).
- Знову запусків програму &8212; на місці старої папки утворюється нова з такою ж назвою.
- Зі старої Папки з дописом old можна перетягнути в нову файл main.db &8212; в ньому зберігається листування (нові версії Програми почали самостійно відновлювати листування з власного сервера).
Проблема повинна вирішитися.
Спосіб 4:
Замість легкого оновлення папки профілю давайте взагалі видалимо програму з усіма її файлами, а потім встановимо заново.
- Видалимо програму стандартним методом. Меню Пуск &8212; програми та компоненти .
- Знаходимо в списку програм Скайп, натискаємо на ньому правою кнопкою миші &8212; видалити . Слідуємо вказівкам деинсталлятора.
- Увімкніть відображення прихованих файлів і папок (меню Пуск &8212; Показ прихованих файлів і папок &8212; в самому низу Показувати приховані файли, папки та диски ).
- За допомогою провідника переходимо в папки по шляхах C:\Users\имя_пользователя\AppData\Local і C:\Users\имя_пользователя\AppData\Roaming і в кожній з них видаляємо папку з однаковою назвою Skype .
- Після цього з офіційного сайту можна завантажити новий інсталяційний пакет і знову спробувати авторизуватися.
Спосіб 5:
Якщо після всіх маніпуляцій проблема все одно не вирішилася &8212; швидше за все проблема на стороні розробників програми. Зачекайте деякий час, поки вони відновлять роботи глобального сервера або випустять нову, виправлену версію програми. В особливо важких випадках автор рекомендує безпосередньо звернутися в службу підтримки Скайп, де фахівці допоможуть вирішити проблему.
У даній статті були розглянуті 5 найпоширеніших способів вирішити проблему силами навіть не самого досвідченого користувача. Іноді відбуваються помилки і у самих розробників & 8212; наберіться терпіння, адже виправлення проблеми необхідно перш за все їм для нормальної функціональності продукту.