Зміст

Спосіб 1: Додавання посилання в опис профілю
Найпростіше, з чого можна почати залучення передплатників на канал-вставити відповідне посилання в опис вашого профілю в месенджері, наприклад, виду «Автор блогу про хитрощі Програмування на Python, канал – *посилання*» . Метод складно назвати ефективним, проте з усіх представлених він найбільш простий і не вимагає ніяких вкладень.
Спосіб 2: звернення до друзів і знайомих
Наступний метод отримання аудиторії на новоствореному каналі – звернення до своїх друзів і знайомих, які теж користуються Телеграмом. Зрозуміло, робити це потрібно ненав'язливо і тільки з тими, кому може бути цікава спрямованість паблік: наприклад, фахівця-рекламщику навряд чи сподобаються хитрощі ремонту вітчизняних автомобілів (якщо він раніше не заявляв про такий інтерес, зрозуміло), так само як і особливості застосування SMM інженеру по ремонту авто.
Спосіб 3: публікації в соціальних мережах
Для набору підписників дуже корисні соціальні мережі: як правило, в більшості з них (VK, Facebook, LinkedIn) присутня велика кількість тематичних спільнот, які можна використовувати для отримання аудиторії. Для цього потрібно просто розмістити в паблік, суміжному з тематикою вашого, цікавий і/або корисний пост з посиланням на канал. Зрозуміло, робити це потрібно, дотримуючись правил спільноти і за угодою з його адміністрацією: в більшості випадків пост з неузгодженим піаром виявиться видалений, а ви ризикуєте отримати попередження або бан.
У цю категорію входить і прямий піар, як платний, так і безкоштовний, але в обмін на взаємну рекламу. Останнє можливо з такими ж невеликими або початківцями паблік, особливо якщо тема досить специфічна. З платним піаром ситуація дещо простіше (як мінімум більше вибір каналів), проте майте на увазі, що він в ряді випадків буває недоцільний: наприклад, немає ніякого сенсу платити за рекламу паблік, який не планується використовувати як джерело заробітку.
Читайте також: Як заробити в Telegram
Спосіб 4: Додавання каналу до каталогу
Ще одним методом збільшення аудиторії є додавання каналу в спеціальний каталог на тематичному ресурсі або агрегаторі. У першому випадку публікація буде, швидше за все, платною, якщо тема не надто вузька, тоді як більшість агрегаторів безкоштовні. Покажемо приклад додавання в один з таких, а саме tlgrm.ru.
- Скористайтеся запропонованим вище посиланням. Після завантаження сторінки відкрийте вкладку»канали" .
- Знайдіть розділ на наступному екрані «інкубатор» , уважно прочитайте правила публікації, потім клікніть по посиланню »тут" .
- З'явиться інтерфейс додавання, введіть в нього технічну назву каналу (із посилання-запрошення), тему (рядок «Категорія» ), короткий опис і додаткову інформацію. Уважно перевірте зазначені дані (особливо назва), після чого натисніть »надіслати" .



Через деякий час (максимум – 24 години з моменту публікації) паблік повинен з'явитися в каталозі. Але слід мати на увазі, що багато чого від такого методу чекати не варто: як показує статистика, з агрегаторів приходить в кращому випадку 10% активної аудиторії каналу.
Спосіб 5: проведення інтерактиву
Досить ефективним методом залучення передплатників на канал в Telegram є різноманітний інтерактив: створення опитувань, пряме спілкування з аудиторією, використання різних ботів (в тому числі ігрових), а також проведення розіграшів тих чи інших призів &8212; як матеріальних (наприклад, книг), так і цифрових (платний відеокурс з малювання або програмування). Постійна взаємодія з аудиторією виглядає привабливо, тому Передплатники напевно будуть розповідати про це своїм знайомим, а кому-то навіть можуть надіслати запрошення. Цей метод потрібно застосовувати з обережністю, так як занадто часте використання інтерактиву втрачає ефект новизни і інтриги, а надмірно рідкісне зведе до нуля можливі переваги.
Спосіб 6: таргетована реклама
Один з найбільш витратних, але в той же час ефективних методів залучення нової аудиторії в канал – використання таргетованої реклами. Її можна розміщувати практично на будь-яких майданчиках, але бажані все-таки соціальні мережі, зокрема Facebook і Instagram як найбільш популярні і надійні. Підходять також тематичні ресурси, особливо якщо спрямованість каналу досить вузька, проте тут варто дотримуватися обережності і стежити за репутацією сайту, де планується розміщувати оголошення.
Додатково: методи, якими не варто займатися
Окремо хочемо виділити кілька методів просування, які на перший погляд здаються корисними, проте в перспективі або не допоможуть, або навіть зашкодять.
- Один з головних – покупка незацікавлених передплатників. Що в самому Telegram, що на просторах інтернету присутні ресурси, що пропонують заробити, підписуючись на різноманітні канали. Така аудиторія, звичайно, створює видимість кількості, але з усіх підписалися активними залишаються одиниці, що дуже шкодить репутації.
- Накрутка передплатників. Ця технологія здається для початківця привабливою, проте десятки порожніх або віддалених акаунтів в підписках погано позначаються на статистиці в перспективі, тому накруток необхідно уникати, особливо якщо плануєте розкручувати канал і заробляти на ньому.
- Участь в добірках. Прикордонний метод, який може як спрацювати, так і немає. Його суть в тому, що на якомусь популярному ресурсі або Телеграм-пабліку публікується пост з добіркою каналів на певну тематику. Найчастіше потрапити в подібні набори можна за невелику плату, і певний приріст аудиторії, теоретично, можливий, проте потрібно бути дуже уважним і не публікуватися на сумнівних сайтах або каналах, а також бажано уникати занадто об'ємних добірок, так як потенційний передплатник може просто пропустити або зовсім не долистати до саме вашої позиції.