Зміст
- Браузер не відкриває сторінки: способи вирішення проблеми
- Спосіб 1: Перевірка підключення до Інтернету
- Спосіб 2: перезавантаження комп'ютера
- Спосіб 3: перевірка етикетки
- Спосіб 4: Перевірка на наявність шкідливого ПЗ
- Спосіб 5: очищення розширень
- Спосіб 6: використання автоматичного визначення параметрів
- Спосіб 7: Перевірка реєстру
- Спосіб 8: зміни в hosts файлі
- Спосіб 9: зміни адреси DNS-сервера
- Спосіб 10: зміни в DNS-сервері
- Питання та відповіді

Часом користувачі комп'ютера можуть стикатися з неприємними ситуаціями, коли щось не працює з невідомих їм причин. Часта ситуація, коли начебто є Інтернет, але сторінки в браузері все одно не відкриваються. Давайте подивимося, як вирішити цю проблему.
Браузер не відкриває сторінки: способи вирішення проблеми
Якщо в браузері не запускається сайт, то це відразу видно-в центрі сторінки з'являється схожий напис: " сторінка недоступна» , " Не вдається отримати доступ до сайту» і т.д. ця ситуація може статися з наступних причин: відсутність підключення до Інтернету, проблеми в комп'ютері або в самому браузері і т. д. щоб усунути подібні проблеми, можна перевірити ПК на віруси, зробити зміни в реєстрі, hosts файлі, DNS-сервера, а також звернути увагу на розширення браузера.
Спосіб 1: Перевірка підключення до Інтернету
Банальна, але вельми поширена причина того, що в браузері не завантажуються сторінки. Перше, що потрібно зробити, це перевірити підключення до Інтернету. Легким способом буде запуск будь-якого іншого встановленого оглядача. Якщо сторінки в якомусь веб-браузері запустяться, то значить підключення до Інтернету є.
Спосіб 2: перезавантаження комп'ютера
Часом в системі відбувається збій, що приводить до закриття потрібних процесів браузера. Щоб вирішити цю проблему, досить буде перезапустити комп'ютер.
Спосіб 3: перевірка етикетки
Багато запускають свій оглядач з ярлика, що знаходиться на робочому столі. Однак, помічено, що віруси можуть підміняти ярлики. Наступний урок розповідає про те, як замінити старий ярлик на новий.
Детальніше: Як створити ярлик
Спосіб 4: Перевірка на наявність шкідливого ПЗ
Часта причина некоректної роботи браузера – це дія вірусів. Потрібно провести повне сканування комп'ютера за допомогою антивіруса або спеціальної програми. Про те, як перевірити комп'ютер на віруси, докладно йдеться в наступній статті.
Читайте також: перевірка комп'ютера на наявність вірусів
Спосіб 5: очищення розширень
Віруси можуть замінити встановлені розширення в браузері. Тому хорошим рішенням проблеми буде видалення всіх доповнень і повторна установка тільки найнеобхідніших. Подальші дії будуть показані на прикладі Google Chrome .
- Запускаємо Google Chrome і в»Меню"
відкриваємо
«Налаштування»
.
Натискаємо «Розширення» .
- Біля кожного розширення є кнопка " видалити» , тиснемо на неї.
- Щоб знову завантажити потрібні Доповнення, досить спуститися в кінець сторінки і перейти за посиланням " більше розширень» .
- Відкриється інтернет-магазин, де в рядок пошуку потрібно ввести назву доповнення і встановити його.




Спосіб 6: використання автоматичного визначення параметрів
- Після видалення всіх вірусів переходимо в " Панель управління»
,
А далі " Властивості браузера» .
- В пункті»підключення" тиснемо " Налаштування мережі» .
- Якщо встановлена галочка навпроти пункту " Використовувати проксі-сервер» , то її потрібно зняти і поставити біля " Автоматичне визначення» . Натискати »ОК" .



Також можна зробити настройки проксі-сервера в самому браузері. Наприклад, у Google Chrome, Opera і Яндекс.Браузер дії будуть практично однаковими.
- Потрібно відкрити»Меню" , а далі »Налаштування" .
- Переходимо за посиланням»додатково"
І тиснемо кнопку " змінити налаштування» .
- Аналогічно попередньої інструкції, відкриваємо розділ»підключення" &8212; " Налаштування мережі» .
- Знімаємо галочку біля пункту " Використовувати проксі-сервер» (якщо вона там є) і встановлюємо її біля " Автоматичне визначення» . Жати «ОК» .




В оглядачі Mozilla Firefox виконуємо наступні дії:
- Заходимо в «Меню» &8212; «Налаштування» .
- В пункті»Додаткові" відкриваємо вкладку «мережа» і тиснемо кнопку »налаштувати" .
- Вибираємо " використовувати системні налаштування» і тиснемо «ОК» .



В оглядачі Internet Explorer виконуємо наступні дії:
- Заходимо в «сервіс» , а далі «властивості» .
- Аналогічно вищевказаної Інструкції, відкриваємо розділ»підключення" &8212; «Налаштування» .
- Знімаємо галочку біля пункту «Використовувати проксі-сервер» (якщо вона там є) і встановлюємо її біля " Автоматичне визначення» . Жати «ОК» .



Спосіб 7: Перевірка реєстру
Якщо вищевказані варіанти не допомогли вирішити проблему, то слід провести зміни в реєстрі, оскільки в ньому можуть прописуватися віруси. На ліцензійній Windows значення запису «Appinit_DLLs» зазвичай має бути порожнім. Якщо немає, то ймовірно, що в його параметрі прописаний вірус.
- Щоб перевірити запис «Appinit_DLLs» в реєстрі, потрібно натиснути «Windows» + «R» . В поле для введення вказуємо «regedit» .
- У запущеному вікні переходимо за адресою
HKEY_LOCAL_MACHINE \Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows
. - Тиснемо правою кнопкою по запису «Appinit_DLLs» і натискаємо " змінити» .
- Якщо в рядку»Значення"
вказано шлях до DLL файлу (наприклад,
C:\filename.dll
), то його потрібно видалити, але перед цим скопіювати значення. - Скопійований шлях вставляємо в рядок в»провідник" .
- З'явиться раніше прихований файл, який потрібно видалити. Тепер перезавантажуємо комп'ютер.





Переходимо в розділ «Вид» і встановлюємо галочку біля пункту " Показувати приховані елементи» .

Спосіб 8: зміни в hosts файлі
- Щоб знайти hosts файл, потрібно в рядку в»провідник"
вказати шлях
C:\Windows\System32\drivers\etc
. - Файл «hosts» важливо відкрити за допомогою програми «Блокнот» .
- Дивимося на значення, що знаходяться у файлі. Якщо після останнього рядка «::1 localhost» прописані інші рядки з адресами – видаліть їх. Після закриття блокнота необхідно перезавантажити ПК.



Спосіб 9: зміни адреси DNS-сервера
- Потрібно зайти в»центр управління" .
- Тиснемо на «підключення» .
- Відкриється вікно, де потрібно вибрати «властивості» .
- Далі натискаємо «IP версії 4» і »налаштувати" .
- У наступному вікні вибираємо " використовувати наступні адреси» і вказуємо значення «8.8.8.8.» , а в наступному полі – «8.8.4.4.» . Жати «ОК» .





Спосіб 10: зміни в DNS-сервері
- Натиснувши правою кнопкою мишки на «Пуск» , вибираємо пункт " командний рядок від імені адміністратора» .
- В зазначену рядок вводимо «ipconfig /flushdns» . Ця команда очистить кеш DNS.
- Пишемо «route –f» - дана команда очистить таблицю маршрутів від усіх записів шлюзів.
- Закриваємо командний рядок і перезавантажуємо комп'ютер.



Ось ми і розглянули основні варіанти дій, коли не відкриваються сторінки в браузері, а Інтернет є. Сподіваємося, Ваша проблема тепер вирішена.