Зміст

Причина 1: відключений мікрофон
Найбільш очевидною причиною відсутності звуку з боку співрозмовника на iPhone під час телефонної розмови є відключений мікрофон, так як обидва абонента можуть вільно блокувати відповідностей компонент. Переконатися в цьому напевно, на жаль, не вийде без особистого контакту зі співрозмовником.

Не можна також відкидати варіант, що на стороні співрозмовника спостерігаються проблеми, і мікрофон просто не працює. Як би там не було, рекомендуємо спробувати зателефонувати іншому абоненту, щоб переконатися в працездатності динаміків та інших компонентів свого пристрою.
Причина 2: низький рівень гучності
Під час дзвінка на свій розсуд можна регулювати гучність поліфонічного динаміка для комфортної розмови, в тому числі в меншу сторону. Дані настройки, виставлені один раз, запам'ятовуються для всіх наступних діалогів, і тому ви просто могли цього не помітити.

Рішенням стане просте затискання кнопки збільшення гучності, поки чутність не досягне потрібного рівня. Також можете просто задіяти гучний зв'язок за допомогою відповідної кнопки на екрані управління викликом.
Причина 3: Проблеми на стороні стільникової мережі
Якщо в роботі мережі оператора стільникового зв'язку на вашому боці або на стороні співрозмовника спостерігаються проблеми, звук може як просто погіршуватися, так і повністю пропадати. Відстежити наявність проблем можна за кількістю поділок мережі в статус барі пристрою або оптимальної роботи динаміків скрізь, крім дзвінків.

Окремо відзначимо, що якість мережі можна трохи поліпшити, якщо відкрити параметри»телефону" в системних " Налаштуваннях» і задіяти опцію «дзвінки через Wi-Fi» на окремій сторінці. Само собою, це буде працювати тільки при використанні відповідної бездротової мережі і лише для деяких стільникових операторів.
Причина 4: Неполадки в роботі пристрою
Розглянута проблема має не так багато причин появи, як, наприклад, повна відсутність звуку, і найчастіше пов'язана з зазначеними раніше факторами. Якщо ви напевно впевнені в зворотному, рекомендуємо перевірити працездатність Динаміка на пристрої шляхом відтворення будь-якого контенту.
Детальніше: вирішення проблем із відсутністю звуку на iPhone

Який би результат не був отриманий, ще однією важливою дією є жорстка перезавантаження. Для цього необхідно натиснути певну комбінацію фізичних кнопок і дочекатися повторного включення.
Детальніше: перезавантаження iPhone

Якщо після перезавантаження проблеми з динаміками або виключно телефонними розмовами повернуться, швидше за все, причиною є апаратні несправності. Іноді виходом з такої ситуації може стати частковий Скидання налаштувань без видалення даних у відповідному розділі.
Детальніше: Скидання налаштувань на iPhone

В крайньому випадку, якщо жодна рекомендація не надала належної допомоги, доведеться відвідати сервісний центр виробника. Адреси центрів і додаткову консультацію можна отримати в офіційному додатку.

Крім усього сказаного, рекомендуємо звернути увагу на доступність кнопки переходу в режим гучного зв'язку. При відсутності такої можливості (кнопка не натискається) причиною напевно є поломка одного з компонентів, що відповідають за кодеки.
Причина 5: Неполадки в роботі гарнітури
Додатково, якщо вами для зв'язку замість динаміка використовується гарнітура, необхідно перевірити працездатність навушників. Зробити це можна, знову ж таки, шляхом включення музики або відтворення будь-якого мультимедійного контенту зі звуком.
Детальніше: виправлення проблем із підключенням AirPods на iPhone

Якщо звук відсутній навіть в такому випадку, слід замінити або в разі потреби віддати в сервісний центр навушники з метою перевірки і лагодження. Також зауважимо, що якщо звук навпаки присутній в навушниках, але відсутній на самому пристрої, це гарантований випадок поломки смартфона, що вимагає ремонту.