Зміст
- Спосіб 1: використання стандартного засобу усунення несправностей
- Спосіб 2: Скидання кешу оновлень
- Спосіб 3: виправлення або скидання Microsoft Store
- Спосіб 4: вимкнення проксі-сервера
- Спосіб 5: Перевірка часу і дата
- Спосіб 6: включення TLS-протоколів
- Спосіб 7: повторна реєстрація Microsoft Store
- Спосіб 8: Скидання мережі
- Питання та відповіді

Спосіб 1: використання стандартного засобу усунення несправностей
Помилка при спробі увійти в Microsoft Store або завантажити звідти додаток може бути пов'язана як з системними збоями, так і проблемами в роботі самого магазину. Найпростіше спочатку запустити штатний засіб усунення неполадок, яке автоматично перевірить роботу деяких файлів і навіть може відновити роботу програми.
- Відкрийте меню &171; Пуск & 187; і натисніть по значку з шестерінкою, щоб перейти в &171; Параметри & 187; .
- На панелі ліворуч виберіть розділ &171; Система & 187; , потім знайдіть & 171; усунення несправностей&187; .
- Спочатку засоби усунення не відображаються, тому для їх показу потрібно клацнути по &171; інші засоби усунення несправностей&187; .
- Знайдіть у списку &171;програми з Магазину Windows&187; і натисніть кнопку &171; Запуск&187; , щоб почати автоматичну перевірку.
- Це займе деякий час, тому не закривайте вікно, яке з'явиться, і стежте за результатами. Далі прочитайте повідомлення, закрийте вікно і перевірте роботу Microsoft Store.





Спосіб 2: Скидання кешу оновлень
Проблеми з доступом до магазину додатків у Windows 11 можуть бути пов'язані з невдалою установкою останніх оновлень. В такому випадку деякі файли можуть зберігатися в тимчасовому сховищі і заважати повторної, вже коректної установці. Вирішується ситуація досить просто &8212; очищенням кеша, &8212; тому давайте розберемося з цим більш детально.
- Для початку через пошук в & 171; пуску & 187; відшукайте &171;командний рядок&187; і обов'язково запустіть її від імені адміністратора, вибравши варіант зі списку опцій праворуч.
- Введіть наведені нижче команди послідовно, натискаючи Enter
після кожної. Вони дозволять відключити служби, які можуть перешкодити очищенню кешу.
Net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver - Далі введіть
ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
для перейменування одного з каталогів з тимчасовими файлами оновлень. - Те ж саме зробіть і з іншою папкою, активувавши команду
ren C:\Windows\System32\catroot2 catroot2.old
. - Залишається тільки запустити відключені раніше служби, щоб вони знову стали працювати і не позначалися негативно при подальшій взаємодії з Windows 11.
Net start wuaserv
net start cryptSvcc
net start bits
net start msiserver





Спосіб 3: виправлення або скидання Магазину Microsoft
Іноді помилки виникають в самому Microsoft Store, через що не виходить його запустити або розглянута проблема з'являється при спробі встановити який-небудь додаток. В цьому випадку варто спробувати спочатку виправити роботу програми стандартним засобом, а в разі невдачі скинути дані, що видалить тимчасові файли і кеш.
- Через &171;Параметри&187; виберіть розділ & 171; Додатки&187; і перейдіть до & 171; Додатки та можливості&187; .
- У списку програм відшукайте &171;Microsoft Store&187; , Натисніть по значку з трьома крапками і зі списку виберіть пункт &171; Додаткові параметри&187; .
- Прокрутіть налаштування та натисніть кнопку & 171; виправити&187; .
- Зачекайте завершення виправлення і знову перевірте роботу магазину додатків. Якщо помилка виникає повторно, поверніться до цього ж самого меню і виконайте скидання.




Спосіб 4: вимкнення проксі-сервера
Активність стандартного проксі-сервера, що включається через налаштування вбудованого браузера, може негативно впливати на роботу різних додатків, що вимагають доступ до мережі. Сюди відноситься і Microsoft Store, тому ми рекомендуємо відключити проксі-сервер, перевіривши після цього доступ до каталогу додатків і можливість їх установки.
- Відкрийте & 171; Пуск & 187;
і в пошуку введіть
inetcpl.cpl
, щоб у результатах відображався елемент &171; панелі управління & 187; . Натисніть по ньому лівою кнопкою миші для запуску. - У новому вікні перейдіть на вкладку & 171; підключення & 187; і клацніть по кнопці & 171; Налаштування мережі & 187; .
- Зніміть галочку з пункту &171; Використовувати проксі-сервер для локальних з'єднань&187; і застосувати зміни.



Спосіб 5: Перевірка часу і дата
Некоректна дата і час на комп'ютері &8212; одна з можливих причин проблем, що виникають при роботі з операційною системою. Ви повинні вручну встановлювати правильні значення або включати автоматичне визначення через сервера від Microsoft. Давайте розберемося з перевіркою і налаштуванням дати, щоб виключити цю причину зі списку можливих.
- Клацніть правою кнопкою миші за часом на панелі завдань і виберіть пункт & 171; налаштувати дату і час&187; з меню, що з'явилося.
- У новому вікні подивіться на поточні значення та вирішіть, чи потрібно їх змінювати, щоб годинник відповідав реальним у Вашому регіоні.
- Краще встановлювати час автоматично, тому можете просто активувати відповідний перемикач.
- Разом з цим переконайтеся в тому, що часовий пояс вашого регіону теж обраний правильно.
- У списку додаткових параметрів ви знайдете кнопку & 171; синхронізувати&187; . Знадобиться клацнути по ній, якщо синхронізація часу на комп'ютері давно не проводилася з серверами Microsoft.





Якщо на вашому комп'ютері час постійно збивається і його настройки скидаються, це може бути причиною сіла батарейки на материнській платі або неправильно встановлених параметрів в BIOS. У таких випадках ми рекомендуємо звернутися до іншої інструкції на нашому сайті, щоб знайти рішення ситуації.
Детальніше: вирішуємо проблему скидання часу на комп'ютері
Спосіб 6: включення TLS-протоколів
Розглянемо ще один метод, пов'язаний з інтернетом у Windows 11. Вам знадобиться перевірити активність протоколів TLS різних версій через вікно з властивостями, яке вже фігурувало в одному з методів даної статті. Якщо якась з версій протоколу виявиться відключеною, її необхідно буде активувати і застосувати зміни.
- Для початку знову відкрийте & 171; Пуск & 187;
і через пошук відшукайте
inetcpl.cpl
, потім перейдіть до даного елемента. - У новому вікні перейдіть на вкладку &171;додатково&187; і знайдіть параметри &171;використовуйте TLS&187; різних версій. Кожен з них відзначте галочкою.
- Натисніть кнопку &171; застосувати & 187; , щоб зберегти нові налаштування.



Спосіб 7: повторна реєстрація Microsoft Store
Кожна стандартна програма в Windows 11 має свою реєстрацію в операційній системі, тобто всі елементи ідентифіковані та служби запускаються відповідно до виклику виконуваних файлів. Якщо реєстрація з якихось причин злітає або файли пошкоджуються, можуть виникати різні помилки в роботі програм, що відноситься і до Microsoft Store, коли з'являється Внутрішня помилка магазину. На щастя, повторна реєстрація здійснюється введенням всього однієї команди.
- Клацніть по меню & 171; Пуск & 187; правою кнопкою миші і з контекстного меню виберіть пункт &171;Термінал Windows (Адміністратор)&187; .
- Вставте команду
Get-AppxPackage -AllUsers *WindowsStore* | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
і натисніть Enter для її застосування.


Спосіб 8: Скидання мережі
Завершальний метод є найрадикальнішим, а використовувати його варто тільки в тих випадках, якщо попередні не допомогли. Він має на увазі скидання мережі і якраз підійде в тих випадках, коли проблеми з доступом до магазину Майкрософт пов'язані з неправильними настройками Інтернету або помилками в ідентифікації DNS.
- Відкрийте меню & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171;Параметри&187; .
- Виберіть розділ &171; Мережа та інтернет&187; , потім перейдіть до категорії &171;додаткові параметри мережі&187; .
- Виберіть & 171; Скидання мережі & 187; .
- Залишається тільки натиснути кнопку & 171; Скинути зараз&187; і підтвердити свою дію. Скидання займе кілька хвилин, потім ви можете перезавантажити ПК і перевірити роботу Microsoft Store.



