Зміст

Спосіб 1: Перевірка Інтернету
В першу чергу перевіряємо наявність інтернет-з'єднання, а також його стабільність, так як навіть короткочасні обриви – погано. Крім того, і це офіційна рекомендація розробників, варто відключити всі VPN-підключення, а також проксі-сервера.
Детальніше: Перевірка стабільності підключення до Інтернету

Спосіб 2: Перевірка дати та часу
Переконайтеся, що на комп'ютері вірно встановлені дата і час, адже їх правильна настройка часто усуває різного роду неполадки. Вони впливають на роботу деяких компонентів операційної системи, але в даному випадку використовуються для перевірки актуальності сертифікатів при установці з'єднань. І зараз це не просто припущення, а реальне рішення, яке допомогло вже багатьом користувачам.
Детальніше:
зміна часу в ОС Windows 11
Зміна дати в ОС Windows 11

Спосіб 3: налаштування брандмауера
Для з'єднання клієнт AnyDesk використовує певні порти і здатний самостійно вибирати серед них вільний, але в деяких випадках додатково може знадобитися дозвіл брандмауера. Зазвичай віконце із запитом з'являється ще при першому запуску програми, але якщо ви його пропустили, можна все налаштувати вручну.
- Сполучення клавіш «Windows+R»
викликаємо вікно
" виконати»
вводимо
control
і підтверджуємо команду. - У графі " перегляд» вибираємо великі або дрібні значки, а потім відкриваємо брандмауер Захисника Windows.
- Переходимо в розділ для настройки дозволів на взаємодію з додатками і компонентами.
- Тепер в списку шукаємо AnyDesk.
Якщо галочка поруч не стоїть, як у нас на скріншоті, натискаємо " змінити параметри» .
Відзначаємо додаток, потім ставимо чекбокси в стовпцях»Публічна" і » приватна " мережа , натискаємо «OK» і закриваємо " Панель управління» .
- Якщо в списку AnyDesk взагалі немає, в режимі зміни параметрів натискаємо " дозволити інший додаток»
,
Потім " огляд» ,
Знаходимо exe-файл програми, відкриваємо його,
Натискаємо»додати"
І підтверджуємо Налаштування.





Читайте також: налаштування брандмауера в Windows 11
Спосіб 4: Створення винятків
Антивіруси та інше програмне забезпечення, здатне моніторити мережевий трафік, можуть блокувати підключення Енідеск. В цьому випадку їх для початку можна просто відключити і, якщо версія підтвердиться, додати додаток в список виключень.
Детальніше:
додавання програми в виключення антивіруса
створення винятків у Windows Defender 11

Там, де є можливість прописувати довірені адреси, спробуйте додати «anydesk.com» або «*.anydesk.com» . У нас є інструкції по створенню винятків в деяких антивірусних програмах, але навіть якщо серед них ви не знайдете те ПО, що встановлено на вашому комп'ютері, відповідна інформація повинна бути на офіційному сайті його розробників.

Спосіб 5: перевстановлення програми
Багатьом користувачам усунути проблему з підключенням до мережі AnyDesk допомогло повне видалення і повторна установка клієнта. Не зовсім зрозуміла причина, але, можливо, пошкоджуються файли конфігурації. Тому їх теж бажано видалити, правда, разом з ними ви назавжди втратите і свій ідентифікатор.
- Відкриваємо»Параметри" Віндовс 11 ( &171;Windows+I&187; ) і у вкладці »Додатки" викликаємо список встановленого програмного забезпечення.
- Знаходимо клієнт, відкриваємо контекстне меню, тиснемо " видалити»
,
Потім підтверджуємо дію,
Замовляємо очищення файлів конфігурації і запускаємо операцію.


Спочатку завантажте той же самий випуск з офіційного сайту, але якщо помилка повториться, скачайте старішу версію програми, наприклад 5.1.1, встановіть її, а потім поновіть до актуальної. Судячи з коментарів в мережі, цей варіант працює, правда, інсталяційний файл доведеться шукати на сторонніх ресурсах.
Спосіб 6: усунення можливих конфліктів
Обов'язково перевірте наявність оновлень для ОС Windows 11. Можливо, щось заважає AnyDesk нормально працювати, але тепер прийшли виправлення, які вирішать цю проблему.
Детальніше: оновлення Windows 11 до останньої версії

З іншого боку, неполадки могли виникнути відразу після установки апдейтів. Тоді відкриваємо спеціальну статтю на нашому сайті і видаляємо раніше встановлені оновлення одним із запропонованих в ній способів.
Детальніше: як видалити оновлення в Windows 11

Якщо помилки з'явилися відразу після переходу на Віндовс 11, а на десятій версії все працювало нормально, то при дотриманні певних умов ще є можливість відкотитися, зберігши налаштовані параметри, додатки, призначені для Користувача дані та інше.
Детальніше: процедура відкоту Windows 11 до Windows 10

Крім того, не виключений конфлікт з іншим програмним забезпеченням на комп'ютері, але все підряд «зносити» не потрібно. Просто, якщо ви раптово перестали підключатися до віддаленого робочого столу, а перед цим встановлювали який-небудь софт, є сенс видалити його, щоб хоча б перевірити цю версію.
Детальніше: видалення непотрібних програм у Windows 11

Спосіб 7: Технічна підтримка
Варто відзначити, що причина не завжди тільки в вашому комп'ютері. Для забезпечення стабільної роботи інфраструктури потрібно регулярне обслуговування мережі, серверів та інших ресурсів, а також відновлювальні заходи в разі серйозних збоїв. А щоб інформувати користувачів, була створена сторінка статусу глобальної мережі AnyDesk.
Тут ви можете побачити стан мережі за останні три місяці. Кожен поділ - це один день. Якщо воно зеленого кольору, значить, сама мережа AnyDesk в стабільному стані. Якщо поділ червоне, як для прикладу показано на скріншоті нижче, значить, стався якийсь збій або проводяться планові роботи, а значить, залишається тільки чекати, коли все відновиться.

Втім, судячи з даних на сторінці, мережа рідко дає збої, хоча, можливо, нам не про все розповідають. Тому не лінуйтеся безпосередньо звертатися в службу технічної підтримки, особливо якщо платите за ліцензію. Детально опишіть їм ситуацію і при необхідності зберіть логи , які можуть допомогти діагностувати проблему. Напевно вони дадуть відповідь, як тільки зможуть, адже там завжди раді допомогти своїм користувачам.
