Зміст

Спосіб 1:&171; управління дисками & 187;
Флешка, яка не видно в &171; провіднику&187; , може коректно відображатися в спеціальному системному додатку &171;управління дисками&187; - перейдіть до нього будь-яким зручним способом, наприклад, вибравши відповідний пункт в меню &171; Пуск & 187; (викликається натисканням правої кнопки мишки).
Детальніше: Як відкрити & 171; Управління дисками & 187; у Windows 10

Подивіться на стан носія. Якщо простір виділено чорним кольором і позначено як &171; не розподілена&187; , розкрийте меню і клікніть на &171;створити простий обсяг&187; . Виконуйте вказівки помічника, щоб сформувати робочий розділ і відформатувати флешку.

Якщо все пройде успішно, система автоматично визначить накопичувач і відкриє до нього доступ – перепідключати флешку не доведеться.
Можливо, файлова система в &171;Управління дисками&187; буде носити формат RAW , а не NTFS або FAT32 - це наслідок збою. Про те, як вирішити таку проблему, докладно розказано в матеріалі нижче.
Детальніше: як виправити файлову систему RAW на флешці

Ще одна ймовірна причина проблеми пов'язана з конфліктом адрес, що виникають тоді, коли система призначає флешці вже зайнятий символ (або не призначає ніякої). В & 171; Управління дисками&187; така флешка відображається, її файлова система носить потрібний формат і позначена як & 171; справний & 187; . Все що потрібно зробити-розкрити меню, натиснути на & 171; Змінити букву диска...&187; , клікнути на & 171; змінити & 187; і задати будь-яку іншу букву.

Всі операції, пов'язані з форматуванням накопичувача, створенням розділів і виправленням файлової системи призводять до видалення всіх зберігаються на флешці даних.
Спосіб 2: оновлення конфігурації
Якщо після маніпуляцій з &171;управлінням дисками&187; флешка не визначилася в системі, варто переконатися в правильності роботи драйверів самого накопичувача і контролерів портів USB:
- Відкрийте & 171; Диспетчер пристроїв & 187;
і переконайтеся, що носій визначився в ОС - він може мати власну унікальну назву або стандартне
&171;Запам'ятовуючий пристрій для USB&187;
. Якщо в графі
&171;дискові пристрої&187;
флешка відсутня, перевірте блоки
& 171; інші пристрої&187;
(може відображатися як
&171; невідоме & 187;
) і
&171;Контролери USB&187;
(поруч з іконкою флешки може стояти знак оклику).
Детальніше: Як відкрити & 171; Диспетчер пристроїв & 187; у Windows 10
- Виявивши флешку, виділіть її і скористайтеся опцією & 171; видалити & 187; на панелі інструментів. Коли пристрій зникне зі списку, клікніть на & 171; оновити конфігурацію...&187; . Windows автоматично перевстановить драйвер.
- Якщо система знову не змогла визначити накопичувач, перейдіть в його &171; властивості&187; і перевірте розділ &171; стан пристрою & 187; . Спробуйте знайти рішення за кодом, запропонованим ОС.



В & 171; диспетчері пристроїв & 187; можуть відображатися проблемні компоненти і тоді, коли сама флешка не підключена – можливо, це контролери, відсутність драйверів яких не дозволяє системі визначати накопичувач. Завантажити ПО для них можна вручну з сайтів виробників або через спеціальні програми.
Детальніше: оновлюємо драйвера на Windows 10

Якщо ОС не визначає ніякі флешки, спробуйте видалити деякі контролери USB-розкрийте відповідну вкладку і послідовно позбудьтеся від &171; кореневої USB концентратор&187; і інших подібних пристроїв (за інструкцією вище), а потім скористайтеся кнопкою для оновлення конфігурації.

Спосіб 3: редагування реєстру
Для того щоб Windows стабільно визначала підключаються USB-накопичувачі, повинна справно функціонувати служба USBTOR - перевірити її працездатність можна через редактор реєстру. Перед виконанням будь – яких наступних операцій обов'язково створіть точку відновлення-докладніше в матеріалі нижче.
Детальніше: Інструкція зі створення точки відновлення Windows 10
Алгоритм такий:
- Відкрийте &171; редактор реєстру & 187;
і перейдіть до наступного шляху:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\USBSTOR
Детальніше: як відкрити & 171; редактор реєстру & 187; у Windows 10
- Знайдіть параметр &171;Start&187; і переконайтеся, що його значення дорівнює 3 - в іншому випадку двічі клікніть по параметру і вручну змініть значення, а потім перезавантажте ПК.
- Додатково перейдіть до розділу реєстру, описаного нижче, і видаліть рядки &171;UpperFilter&187;
і
&171;LowerFilters&187;
, якщо вони є:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{36fc9e60-c465-11cf-8056-444553540000}
- Також перейдіть до іншого розділу (шлях наведено нижче) і позбудьтеся папки &171;RemovableStorageDevices&187;
, якщо вона там знаходиться:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\




Якщо папки і параметри були знайдені і видалені, додатково проведіть такі маніпуляції в редакторі:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
- видаліть
&171;NoDrives&187;
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control
- видаліть
&171;StorageDivecePolicies&187;
Спосіб 4: видалення застарілих драйверів
Проблеми, пов'язані з визначенням USB-накопичувача, можуть бути викликані набором драйверів від флешок, використаних в минулому. Видалити старе ПЗ можна за допомогою невеликої програми DriveCleanup .
Для видалення драйверів розпакуйте архів в зручну директорію і запустіть з правами адміністратора EXE-файл з папки, відповідної поточної розрядності ОС.

Операція буде виконана автоматично з інтерфейсу командного рядка, після завершення потрібно перезавантажити ПК.
Спосіб 5: пошук вірусів
Не можна виключати ймовірність того, що проблеми з визначенням флешки викликані вірусною активністю. Перевірити файлову систему можна і без установки спеціального антивірусного ПЗ – докладніше в матеріалі нижче.
Детальніше: перевірка комп'ютера на наявність вірусів без антивіруса
