вирішення проблем із друком на принтері Brother

Спосіб 1: Перевірка пристрою

Як це банально б не звучало, але спочатку рекомендується оглянути саме друкуюче обладнання від Brother. Переконайтеся в тому, що воно не просто підключено до мережі, але і включено. Обов'язково вставте папір і відкрийте верхню кришку, звідки повинні подаватися роздруковані документи, адже інакше друк просто не запуститься. Разом з цим перевірте і підключення кабелю як з боку комп'ютера, так і принтера.

Проверка принтера Brother при решении проблем с печатью на данном оборудовании

Якщо виявилося, що на вбудованому екрані блимає Попереджувальний знак, скористайтеся йде в комплекті паперової інструкцією, щоб дізнатися позначення помилки і там же знайти її рішення. Після виправлення переходите до запуску друку або розгляньте наступні методи статті.

Спосіб 2: Запуск засобу усунення несправностей

Більшість незначних проблем або неправильних налаштувань, які можуть викликати складності з друком на принтері Brother, можна вирішити безпосередньо в Windows за допомогою вбудованого засобу усунення неполадок. Обов'язково запустіть додаток при підключеному принтері, щоб інструмент зміг його розпізнати і виконати діагностику.

  1. Відкрийте меню & 171; Пуск & 187; і запустити в &171;Параметри&187; .
  2. Переход в раздел Параметры для запуска автоматического средства исправления проблем с печатью принтера Brother

  3. Виберіть розділ & 171; оновлення та безпека & 187; .
  4. Переход в раздел Обновление и безопасность для запуска средства автоматической проверки проблем с печатью принтера Brother
  5. У ньому через ліву панель перейдіть до категорії & 171; усунення несправностей&187; .
  6. Переход в раздел Устранение неполадок для запуска автоматического средства проблем с печатью принтера Brother
  7. У списку пристроїв для діагностики знайдіть&171; Принтер & 187; і натисніть по цій написи.
  8. Выбор подходящего средства устранения неполадок для проверки принтера Brother
  9. З'явиться кнопка &171; запустити засіб усунення несправностей&187; , по якій і потрібно клікнути для початку сканування.
  10. Запуск подходящего средства устранения неполадок для проверки принтера Brother
  11. Очікуйте завершення пошуку загальних проблем, що займе кілька секунд.
  12. Автоматический процесс поиска неполадок при решении проблем с печатью на принтере Brother
  13. Потім на екрані відобразиться список підключених принтерів, де виберіть пристрій від Brother або вкажіть, що обладнання відсутнє в переліку.
  14. Выбор принтера Brother из списка при автоматическом решении проблем с его печатью
  15. Зачекайте ще трохи, поки засіб виправлення проведе індивідуальну діагностику апарату, після чого ознайомтеся з з'явилися на екрані повідомленням. Наприклад, може знадобитися призначити принтер в якості пристрою за замовчуванням, що здійснюється відразу ж натисканням по кнопці &171;застосувати це виправлення&187; .
  16. Ознакомление с результатом автоматической проверки принтера Brother

Спосіб 3: встановлення драйвера

Якщо під час використання автоматичного засобу усунення неполадок виявилося, що принтера навіть немає в списку, а при загальній діагностиці його підключення теж не відбулося, швидше за все, в системі відсутній драйвер або раніше була встановлена його невідповідна версія. Напишіть назву моделі в пошуку по нашому сайту, щоб отримати індивідуальну інструкцію, а в разі її відсутності виконайте інсталяцію по по універсальному керівництву, клікнувши по розташованому далі заголовку.

Детальніше: встановлення драйверів для принтера

Установка драйверов для принтера Brother при решении проблем с его печатью

Спосіб 4: Перевірка налаштувань принтера

Якщо обладнання нормально відображається в Windows, але в автоматичному режимі неполадки знайдені не були, є сенс дізнатися його параметри, переконавшись в тому, що основні настройки виставлені правильно.

  1. Для цього в меню &171; Параметри & 187; відкрийте розділ &171; пристрої&187; .
  2. Переход в раздел Устройства для проверки принтера Brother при проблемах с печатью
  3. Через меню зліва перейдіть до категорії & 171; Принтери та сканери & 187; .
  4. Открытие раздела Принтеры и сканеры для проверки устройства Brother при проблемах с печатью
  5. У списку відшукайте свій пристрій і розгорніть меню взаємодії з ним.
  6. Выбор принтера Brother для его проверки при проблемах с печатью
  7. Натисніть на кнопку & 171; Управління & 187; для перегляду поточної конфігурації.
  8. Переход в раздел Управление для проверки принтера Brother при проблемах с печатью
  9. Якщо цей принтер ще не обраний за замовчуванням, встановіть його таким, натиснувши по спеціально відведеній для цього кнопці.
  10. Установка принтера Brother в качестве по умолчанию при решении проблем с печатью
  11. Клацніть по клікабельної написи & 171; властивості принтера&187; .
  12. Переход к свойствам принтера Brother для проверки его настроек при проблемах с печатью
  13. У новому вікні, що відобразиться, перейдіть на вкладку&171; порти & 187; .
  14. Выбор вкладки Порты для проверки настроек принтера при проблемах с печатью
  15. Знайдіть пункт & 171; дозволити двосторонній обмін даними & 187; . Якщо він недоступний для зміни, значить, просто закрийте це вікно і почніть друк. У разі його доступності встановіть галочку і збережіть настройку.
  16. Включение двустороннего обмена данными при решении проблем с печатью на принтере Brother

Спосіб 5: Перевірка принтера через&171; Диспетчер пристроїв & 187;

Наступний метод дозволить зрозуміти, чи нормально організовано підключення принтера з комп'ютером і чи не виникло труднощів при його розпізнаванні. Для початку виконайте просту перевірку, а потім, відштовхуючись від її результату, прийміть необхідне рішення.

  1. Зробіть правий клік мишкою по кнопці & 171; Пуск & 187; і в контекстному меню виберіть варіант &171; Диспетчер пристроїв & 187; .
  2. Переход в Диспетчер устройств для проверки состояния принтера Brother
  3. Розгорніть категорію & 171; черги друку & 187; .
  4. Выбор раздела с принтерами в Диспетчере устройств для проверки состояния принтера Brother
  5. Знайдіть у списку принтер від компанії Brother, а якщо він відсутній, через меню & 171; дія & 187; активуйте пункт & 171; Показати приховані пристрої & 187; .
  6. Проверка состояния принтера Brother через Диспетчер устройств

Якщо цільовий пристрій так і не вдалося виявити, спробуйте використовувати інший вільний порт для підключення або замініть USB-кабель, взявши його від іншого принтера або придбавши новий. У разі нерезультативності цих дій знову зверніться до методів інсталяції драйверів і переконайтеся в тому, що все зроблено правильно. При бажанні можна підключити принтер до іншого комп'ютера, щоб дізнатися його стан.

Спосіб 6: розблокування друку

Блокування друку принтерів відбувається з різних причин, які найчастіше пов'язані з помилками в поставлених в чергу завданнях. Наприклад, живлення було різко перервано, користувач вручну припинив друк, потягнув за лист або викликав інші збої. Через це завдання може затриматися в черзі, не тільки блокуючи подальшу друк, але і не дозволяючи очистити чергу. Тоді буде потрібно виконати цілий ряд дій, які допоможуть позбутися від виниклої труднощі.

  1. Перейдіть до цільового пристрою через те саме меню & 171; Принтери та сканери & 187; , виберіть його і натисніть на кнопку &171; відкрити чергу & 187; .
  2. Переход в просмотру очереди печати принтера Brother для ее очистки при проблемах с распечаткой
  3. Розгорніть спадне меню&171; Принтер & 187; і натисніть по пункту & 171; Очистити чергу друку & 187; . Цілком можливо, що зараз жодна із завдань не віддалиться, проте на даному етапі це не важливо.
  4. Очистка очереди печати принтера Brother при решении проблем с распечаткой
  5. Знайдіть додаток &171; служби & 187; через пошук в &171; пуску & 187; і запустіть його.
  6. Переход в Службы для решения проблем с распечаткой на принтере Brother
  7. Відшукайте службу під назвою &171; Диспетчер друку & 187; і двічі натисніть по ній для відкриття властивостей.
  8. Выбор службы диспетчера печати для ее отключения при проблемах с печатью принтера Brother
  9. Зупиніть її і натисніть &171; застосувати&187; , після чого можна покинути дане меню.
  10. Остановка службы печати при решении проблемы с печатью на принтере Brother
  11. В &171;провіднику&187; перейдіть по шляху C:\Windows\System32\Spool\PRINTERS , де розташовуються завдання друку.
  12. Переход по пути расположения файлов очереди печати Brother для их очистки
  13. Виділіть усі файли, які там знаходяться, і видаліть їх.
  14. Очистка файлов очереди печати принтера Brother для решения проблем с его работой

Залишається тільки повернутися в меню &171; служби & 187; і включити той компонент, про який йшла мова вище, щоб повторний запуск друку став можливим. Запустіть тестовий друк або виберіть для цього будь-який документ користувача, перевіряючи ефективність виконаної операції.

Спосіб 7: Перевірка режиму роботи принтера

Якщо при реалізації попереднього методу виявилося, що друк принтера дійсно була заблокована, але після виконання інструкцій вона все одно не запустилася повторно, можливо, що під час збою принтер перейшов в автономний режим роботи, з якого він не в змозі вийти самостійно.

  1. В меню управління пристроєм натисніть по кнопці &171;відкрити чергу & 187; .
  2. Переход к просмотру очереди печати принтера Brother для вывода его из автономного режима
  3. Зверніть увагу на напис після його назви, яка відображається на панелі зверху. Якщо там нічого немає, значить, принтер функціонує нормально. Помітка &171; працювати автономно & 187; свідчить про те, потрібно вивести обладнання з цього режиму.
  4. Ознакомление с текущим режимом принтера Brother через очередь печати
  5. Розгорніть спадне меню &171;Принтер&187; і зніміть галочку з пункту &171;працювати автономно & 187; .
  6. Настройка вывода принтера Brother из автономного режима работы
  7. Після цього натисніть на &171; оновлення&187; і подивіться, чи запуститься печатка цього разу.
  8. Обновление печати принтера Brother после вывода его из автономного режима

Спосіб 8: вимкнення брандмауера Windows

Брандмауер операційної системи відповідає не тільки за передачу даних по мережі, але і впливає на роботу локальних пристроїв, відстежуючи їх дії. Рідко саме він стає причиною проблем з печаткою, проте деякі користувачі все-таки стикаються з такими ситуаціями. Для перевірки міжмережевий екран досить відключити на час, а потім повторно запустити друк. Якщо ви не знаєте, як деактивувати цей стандартний компонент, ознайомтеся з процесом в окремій статті на нашому сайті.

Детальніше: вимкнення брандмауера Windows

Отключение брандмауэра для проверки печати принтера Brother

Спосіб 9: Зміна облікового запису Користувача

Якщо причиною проблем з друком на принтері Brother є невідповідна обліковий запис Користувача з обмеженими правами, найімовірніше, на екрані з'явиться напис &171; Драйвер недоступний&187; , однак цього може і не статися. Для виправлення ситуації або її перевірки переконайтеся в тому, що у використовуваного профілю є права адміністратора, а при необхідності перейдіть на інший обліковий запис, скориставшись наступними рекомендаціями.

Детальніше:
отримання прав адміністратора на комп'ютері з Windows 10
використовуємо обліковий запис «адміністратора» в Windows

Смена учетной записи пользователя для проверки печати принтера Brother

Спосіб 10: перевстановлення драйвера

Останній варіант, який може виявитися робочим, &8212; перевстановлення драйвера принтера. Для цього знадобиться видалити старе програмне забезпечення, використовуючи певний алгоритм, опис якого ви знайдете в статті за посиланням нижче.

Детальніше: видаліть старий драйвер принтера

Переустановка драйвера Brother для проверки печати принтера

Як тільки ви переконалися, що драйвер дійсно видалений, можна завантажити його останню версію з офіційного сайту або отримати за іншими зручним методом. Детально про це ми вже розповідали при розборі способи 3 .

більше статей на цю тему: