Зміст

Заходячи на поштовий сервіс з метою перевірити прийшли повідомлення, часом можна зіткнутися з неприємною ситуацією, при якій ящик не буде працювати. Причина цього може бути на стороні Сервісу або користувача.
З'ясовуємо причини неполадок в роботі Пошти
Є кілька випадків, коли поштова служба може не працювати. Слід розглянути кожну з можливих причин неполадок.
Причина 1: технічні роботи
Найчастіше проблема доступу викликана тим, що сервіс проводить технічні роботи, або виникли будь-які неполадки. В такому випадку, користувачеві залишиться тільки чекати, коли все відновлять. Для того, щоб переконатися, що проблема дійсно не на вашому боці, слід зробити наступне:
- Зайдіть на сервіс , перевіряючий роботу сайтів.
- Введіть адресу Яндекс пошти та натисніть &171;перевірити&187;.
- У вікні, буде міститися інформація про те, чи працює пошта сьогодні.


Причина 2: проблеми з браузером
Якщо розглянута вище причина не підійшла, значить проблема на стороні користувача. Вона може критися в проблемах з браузером, з якого заходили на пошту. В такому випадку, сайт може навіть завантажитися, але дуже повільно працювати. У цій ситуації необхідно очистити історію, кеш і куки браузера.

Детальніше: Як очистити історію в браузері
Причина 3: відсутність підключення до Інтернету
Найпростішою причиною, через яку не працює пошта, може стати розрив інтернет-з'єднання. В такому випадку проблеми будуть спостерігатися на всіх сайтах і з'явиться вікно з відповідним повідомленням.

Щоб розібратися з такою проблемою, потрібно перезавантажити маршрутизатор або заново підключитися до мережі Wi-Fi, в залежності від типу підключення.
Причина 4: зміни у файлі hosts
У деяких випадках зловмисне програмне забезпечення вносить зміни до системних файлів і блокує доступ до певних сайтів. Щоб перевірити, чи є зміни в такому файлі, відкрийте hosts, розташований в папці etc:
C:\Windows\System32\drivers\etc
На всіх ОС цей документ має однаковий зміст. Зверніть увагу на останні рядки:
127.0.0.1 localhost
::1 localhost
Якщо після них були внесені зміни, слід видалити їх, повернувши початковий стан.

Причина 5: неправильні введені дані
При підключенні до сайту може виникати повідомлення про те, що підключення не захищене. В такому випадку слід переконатися в правильності введеного адреси Яндекс пошти, який виглядає так: mail.yandex.ru .

Всі перераховані способи підходять для вирішення виниклої ситуації. Головне & 8212; відразу визначити, що послужило причиною проблем.