Зміст
Майже в кожній популярній соцмережі зараз є можливість монетизувати свій аккаунт, і Твіттер – не виняток. Іншими словами, ваш профіль в сервісі мікроблогів може приносити фінансовий прибуток.
Про те, як заробити в Твіттері і що для цього використовувати, ви дізнаєтеся з даного матеріалу.
Читайте також: Як створити обліковий запис Twitter
Способи монетизації облікового запису Twitter
Насамперед відзначимо, що заробіток в Твіттері підійде скоріше в якості джерела додаткового доходу. Однак при розумній організації і правильному поєднанні потоків монетизації ця соцмережа здатна приносити досить пристойні гроші.
Природно, думати про заробіток у Twitter, маючи «нульовий» акаунт, щонайменше нерозумно. Щоб серйозно зайнятися монетизацією профілю, у вас повинно бути як мінімум 2-3 тисячі фоловерів. Втім, перші кроки в цьому напрямку можна робити, вже досягнувши позначки в 500 передплатників.
Спосіб 1: реклама
З одного боку, даний варіант монетизації Твіттера досить простий і зрозумілий. У своїй стрічці ми публікуємо рекламу інших профілів в соцмережі, послуг, сайтів, продуктів або навіть цілих компаній. За це, відповідно, отримуємо грошову винагороду.
Однак, щоб заробляти таким чином, ми повинні мати розкручений тематичний аккаунт з досить великою базою передплатників. Тобто, для залучення серйозних рекламодавців ваша персональна стрічка ще й повинна бути спрямованою на конкретну аудиторію.
Наприклад, основна маса ваших публікацій стосується автомобілів, сучасних технологій, спортивних подій або інших цікавих користувачам тим. Відповідно, якщо ви ще й досить популярні, то маєте стабільне охоплення аудиторії, тим самим будучи привабливими для потенційних рекламодавців.
Таким чином, якщо ваш твіттер-аккаунт відповідає вищеописаним вимогам, задуматися про заробіток на рекламі однозначно варто.
Отже, як почати співпрацювати з рекламодавцями у Twitter? Для цього існує ряд спеціальних ресурсів. Спершу варто ознайомитися з такими сервісами, як QComment і Twite .
Ці майданчики є своєрідними біржами послуг і розібратися в принципі їх роботи зовсім нескладно. Замовники можуть купувати у блогерів (тобто у нас) рекламні твіти і ретвіти, а також платять за фоловінг. Втім, добре заробити, користуючись даними сервісами, навряд чи вийде.
Серйозний дохід від реклами можна отримувати вже на більш спеціалізованих ресурсах. Такими є популярні адвертайзинг-біржі: Блогун , Plibber і RotaPost . При цьому, чим більше читачів у вас є, тим більше гідні пропозиції Ви отримуєте в плані оплати.
Головне, що варто пам'ятати при використанні такого механізму монетизації – стрічку з одними лише рекламними публікаціями ніхто читати не буде. Тому, розміщуючи комерційні твіти на своєму акаунті, не слід гнатися за максимальним прибутком.
Розумно розподіляючи рекламний контент по стрічці, ви лише збільшуєте свій дохід в довгостроковій перспективі.
Читайте також: Як розкрутити акаунт у Twitter
Спосіб 2: партнерські програми
Заробіток на «партнерках» також можна віднести до рекламної монетизації Твіттер-аккаунта. Однак принцип в даному випадку дещо інший. На відміну від першого варіанту комерційних публікацій, при використанні партнерських програм оплата проводиться не за фактом розміщення інформації, а за конкретні дії, що здійснюються читачами.
В залежності від умов "партнерки", такими діями є:
- Переходи за посиланням, вказаним у твіті.
- Реєстрація користувачів на просувається ресурсі.
- Покупки, здійснені залученими підписниками.
Таким чином, дохід від партнерських програм цілком залежить від поведінки наших фоловерів. Відповідно, тематика просуваються послуг, продуктів і ресурсів повинна бути максимально схожою з напрямком нашого власного мікроблогу.
Більше того, читачам зовсім не потрібно знати, що ми рекламуємо конкретне партнерське посилання. Просувається контент необхідно гармонійно вбудовувати в нашу стрічку твітів так, щоб користувачі самостійно вирішували ознайомитися з ним більш детально.
Природно, щоб отримувати відчутні дивіденди від партнерських програм, щоденна аудиторія нашого Твіттер-аккаунта, тобто трафік, повинна бути досить істотною.
Ну а де ж шукати ці самі "партнерки"? Найбільш очевидний і простий варіант – робота з партнерськими системами інтернет-магазинів. Наприклад, час від часу можна публікувати твіти про продукцію, які цілком вписуються в тематичну картину вашого профілю. При цьому в таких повідомленнях ви вказуєте посилання на сторінку відповідного товару в просувається інтернет-магазині.
Звичайно ж, можна вибудовувати безпосередньо співпрацю з приватними особами. Цей варіант буде чудово працювати, якщо кількість читачів вашого мікроблогу вимірюється тисячами.
Ну а якщо ваш Twitter-аккаунт не може похвалитися об'ємною базою фоловерів, найкращий вихід – все ті ж біржі. Наприклад, на Твайт.ру працювати з партнерськими посиланнями можна навіть при мінімальному числі передплатників.
Спосіб 3: комерційний рахунок
Крім реклами чужих товарів і послуг, в Твіттері можна успішно просувати і свої комерційні пропозиції. Власний Twitter-аккаунт ви можете перетворити в якусь подобу інтернет-магазину або ж використовувати персональну стрічку сервісу для залучення клієнтів.
Наприклад, ви продаєте товари на будь-якій торговій площадці і бажаєте залучити ще більше покупців через Twitter.
- Так, ви створюєте профіль і заповнюєте його відповідним чином, бажано вказавши, що саме ви пропонуєте клієнтам.
- Надалі публікуєте твіти подібного виду: назва і короткий опис товару, його зображення, а також посилання на нього. &171; Лінк & 187; при цьому бажано скорочувати за допомогою спеціальних сервісів на кшталт Bitly або Google URL Shortener .
Читайте також: як скоротити посилання за допомогою Google
Спосіб 4: монетизація&171; шапки & 187; профілю
Існує і такий варіант заробітку в Твіттері. Якщо ваш обліковий запис досить популярний, вам не обов'язково потрібно розміщувати комерційні пропозиції в твітах. Для цих цілей можна використовувати найбільш помітне &171;рекламний простір&187; сервісу мікроблогів &8212; &171;шапку&187; профілю.
Оголошення в» шапці " зазвичай набагато цікавіші рекламодавцям, адже твіт випадково можна і пропустити, а не помітити вміст головного зображення на сторінці дуже і дуже складно.
До того ж, така реклама коштує значно дорожче згадок в повідомленнях. Більш того, розумний підхід до монетизації «шапки» здатний забезпечити непоганий пасивний дохід.
Спосіб 5: продаж рахунків
Найбільш трудомісткий і непривабливий метод монетизації Твіттера &8212; розкрутка і подальший продаж облікових записів іншим користувачам сервісу.
Послідовність дій тут така:
- Для кожного аккаунта заводимо нову адресу електронної пошти.
- Реєструємо цей самий аккаунт.
- Виробляємо його розкрутку.
- Знаходимо покупця на спеціалізованому майданчику або прямо в Твіттері і продаємо &171;учетку&187;.
І так кожен раз. Навряд чи подібний спосіб заробітку в Twitter можна вважати привабливим, та й взагалі &8212; прибутковим. Витрати часу і сил в такому випадку часто абсолютно не відповідають рівню одержуваного доходу.
Ось ви і ознайомилися з основними методами монетизації свого аккаунта в Твіттері. Якщо ви твердо вирішили почати заробляти за допомогою сервісу мікроблогів, немає ніяких підстав не вірити в успіх цієї затії.