Зміст
Інтенсивний розвиток соціальних мереж породило підвищений інтерес до них як до майданчиків для розвитку бізнесу, просування різних товарів, послуг, технологій. Особливо привабливою в цьому плані виглядає можливість використовувати таргетовану рекламу, яка націлена тільки на тих потенційних споживачів, які виявляють зацікавленість в рекламованому продукті. Instagram є однією з найбільш зручних мереж для такого бізнесу.
Основні кроки для налаштування реклами
Налаштування таргетингової реклами в соціальній мережі Instagram проводиться через Фейсбук. Тому користувач повинен мати акаунти в обох мережах. Щоб рекламна кампанія пройшла успішно, необхідно зробити ряд кроків по її налаштуванню. Детальніше про них далі.
Крок 1: створення ділової сторінки у Facebook
Без наявності власної бізнес-сторінки в Фейсбук створити рекламу в Instagram неможливо. При цьому користувачеві потрібно мати на увазі, що така сторінка &8212; це:
- Не аккаунт Фейсбук;
- Не Група Фейсбук.
Її головна відмінність від вищевказаних елементів полягає в тому, що бізнес-сторінку можна рекламувати.
Детальніше: створення бізнес-сторінки у Facebook
Крок 2: Прив'язка облікового запису Instagram
Наступним кроком по налаштуванню реклами повинна стати прив'язка аккаунта в Instagram до бізнес-сторінці Фейсбук. Робиться це наступним чином:
- Відкрити сторінку на Фейсбук і перейти за посиланням &171;Налаштування&187;
.
- У вікні вибрати &171;Instagram&187;
.
- Увійти в акаунт Instagram, натиснувши на відповідну кнопку в меню.
Після цього має з'явитися вікно входу Instagram, в якому потрібно ввести логін і пароль.
- Зробити настройку бізнес-профілю Instagram, заповнивши запропоновану форму.
Якщо всі кроки були виконані правильно, в налаштуваннях сторінки з'явиться інформація про акаунт Instagram, який до неї прив'язаний:
На цьому прив'язка аккаунта Instagram до бізнес-сторінці Фейсбук завершена.
Крок 3: створення реклами
Після того як акаунти Фейсбук і Instagram будуть пов'язані між собою, можна приступати до безпосереднього створення реклами. Всі подальші дії проводяться в розділі Ads Manager. Потрапити в нього можна, перейшовши за посиланням & 171; Рекламу & 187;
у розділі
&171; створити & 187;
, який знаходиться внизу лівого блоку сторінки користувача Фейсбук.
З'явилося після цього вікно являє собою інтерфейс, що дає користувачеві досить широкі можливості по налаштуванню і управління своєю рекламною кампанією. Її створення проходить в кілька етапів:
- Визначення формату реклами. Для цього потрібно вибрати мету проведеної кампанії з пропонованого переліку.
- Налаштування цільової аудиторії. Менеджер реклами дозволяє встановити її географічне розташування, стать, вік, бажану мову потенційних клієнтів. Особливу увагу слід приділити розділу & 171; детальний таргетинг & 187;
, де потрібно прописати інтереси своєї цільової аудиторії.
- Редагування плейсментів. Тут можна вибрати платформу, на якій буде проходити рекламна кампанія. Так як нашою метою є реклама в Instagram, необхідно залишити галочки тільки в блоці, присвяченому даній мережі.
Після цього можна завантажувати текст, зображення, які будуть використовуватися в рекламі і посилання на сайт, якщо метою кампанії є залучення відвідувачів. Всі налаштування інтуїтивно зрозумілі і не вимагають більш детального розгляду.
Такі основні кроки по створенню рекламної кампанії в Instagram через Фейсбук.