Зміст
На сьогоднішній в Фейсбуці деякі складності, що виникають в процесі використання сайту, неможливо вирішити власними силами. У зв'язку з цим виникає необхідність створення звернення в службу підтримку даного ресурсу. Ми сьогодні розповімо про методи відправки подібних повідомлень.
Звернення в техпідтримку Facebook
Нами буде приділено увагу двом основним способам створення звернення в техпідтримку Фейсбуку, але при цьому вони не є єдиним виходом. Крім того, перш ніж продовжити читання цієї Інструкції, обов'язково відвідайте і спробуйте знайти рішення в Центрі Допомоги даної соціальної мережі.
Перейдіть до довідкового центру на Facebook
Спосіб 1: Форма зворотного зв'язку
В даному випадку процедура звернення в службу підтримки зводиться до використання спеціальної форми зворотного зв'язку. Проблему тут слід описувати максимально точно. На цьому аспекті ми не будемо робити акцент в майбутньому, так як існує безліч ситуацій і кожну з них можна описати по-різному.
- На верхній панелі сайту Натисніть по значку «?» і через спадне меню перейдіть до розділу " повідомити про проблему» .
- Виберіть один з представлених варіантів, будь то яка-небудь неполадка з функціями Сайту або скарга на контент інших користувачів.
Залежно від типу звернення форма зворотного зв'язку змінюється.
- Найбільш простим у зверненні є варіант " щось не працює»
. Тут необхідно спочатку вибрати продукт зі списку
" де виникла проблема»
.
У полі " що сталося» введіть опис свого запитання. Намагайтеся викладати думки чітко і по можливості англійською мовою.
Бажано також додати скріншот вашої проблеми, попередньо змінивши мову сайту на англійську. Після цього натисніть кнопку»надіслати" .
Читайте також: Зміна мови інтерфейсу на Facebook
- Вхідні повідомлення від техпідтримки будуть відображені на окремій сторінці. Тут же при наявності активних дискусій можна буде відповідати через форму зворотного зв'язку.
При зверненні гарантія отримання відповіді відсутня, навіть якщо проблема була описана максимально точно. На жаль, це не залежить від будь-яких факторів.
Спосіб 2: спільнота допомоги
Додатково можете задати питання в співтоваристві допомоги Facebook По нижче представленої посиланням. Тут відповідають такі ж користувачі, як і ви, тому фактично даний варіант не є зверненням в службу підтримки. Однак іноді такий підходить може допомогти з вирішенням виниклої труднощі.
Перейти до спільноти допомоги на Facebook
- Щоб написати про свою проблему, натисніть кнопку " задати питання» . Перед цим можете перегорнути сторінку і самостійно ознайомитися з мають питаннями і статистикою відповідей.
- У поле, що з'явилося введіть опис вашої ситуації, вкажіть тему і натисніть»далі" .
- Уважно ознайомтеся зі схожими темами і, якщо відповідь на ваше запитання не був виявлений, скористайтеся кнопкою " у мене нове запитання» .
- На фінальному етапі необхідно додати детальне пояснення будь-якою зручною мовою. Бажано також прикріпити додаткові файли із зображенням Проблеми.
- Після цього натисніть»опублікувати" &8212; на цьому процедуру можна вважати завершеною. Час отримання відповіді залежить від складності питання і кількості користувачів на сайті, які знають про рішення.
Так як в даному розділі відповідають користувачі, далеко не всі питання можна вирішити зверненням до них. Але навіть з огляду на це, створюючи нові теми, намагайтеся дотримуватися правил Фейсбуку.
Висновок
Головна проблема створення звернень в службу підтримки на Facebook полягає в необхідності використання переважно англійської мови. Використовуючи дану розкладку і чітко формулюючи свої думки, ви зможете отримати відповідь на своє питання.