Аккаунт Business Manager на Facebook &8212; це можливість об'єднати кілька робочих рекламних сторінок, покращений контроль за кампаніями, а також функція об'єднання співробітників різного профілю для роботи над спільним проектом. Інструмент надається абсолютно безкоштовно і необхідний всім тим, хто дійсно планує вести бізнес через платформу соціальної мережі. Розберемо швидкий спосіб створення аккаунта в Business Manager на підтримуваних платформах.
Варіант 1: ПК-версія
Управління численними сторінками і рекламними кампаніями за допомогою аккаунта Business Manager займе в рази менше часу, ніж якби це робилося окремо. Крім очевидних переваг, інструмент також дає можливість додавати і редагувати кілька пікселів, просувати чужі проекти на замовлення, оплачувати кожну кампанію окремою банківською картою і т. д.
Інструкція по створенню аккаунта Business Manager вкрай проста, а весь процес займає буквально кілька хвилин. Єдине, що варто врахувати &8212; при реєстрації знадобиться інформація про компанію.
- Після переходу за вищевказаним посиланням відкриється головна сторінка бізнес Менеджера. У правому верхньому куті клікніть по кнопці &171; Створити обліковий запис & 187; .
- Відкриється невелике вікно, в якому слід вказати особисті дані. В першу чергу вписується назва фірми або аккаунта. Воно буде відображатися в соціальній мережі, тому має збігатися з реальним. Використовувати можна тільки латинські літери без символів. Далі вказується ваше ім'я та робоча адреса електронної пошти. Останній надалі буде використовуватися постійно, тому Вказуйте той, до якого завжди є доступ.
- Натисніть &171;далі&187; .
- Необхідно заповнити інформацію про компанію. Крім стандартних даних (адреса, місто, країна, номер телефону і т.д.) необхідно вказати URL сайту. Якщо на момент реєстрації такого немає, можна додати посилання на аккаунт Facebook.
- Останній пункт &8212; &171; призначення рахунку компанії&187; . Тут слід вказати основну мету, тобто те, що чого створюється аккаунт &8212; для просування свого бренду, послуг або для надання послуг іншим організаціям. Залежно від обраного пункту буде відрізнятися інтерфейс і доступні опції. Після введення необхідних даних натисніть & 171; відправити & 187; .
- Обліковий запис вашої компанії створено. Залишається підтвердити вказану адресу електронної пошти.
- Відкрийте електронний лист від Business Manager Facebook і знайдіть кнопку &171; Підтвердити&187; .
- Виконавши ці дії, ви перейдете на головну сторінку Business Manager. Аккаунт готовий до роботи.
Варіант 2: Мобільний браузер
На відміну від практично всіх інших інструментів від Facebook, Business Manager адаптований виключно під браузери. На сьогоднішній день у нього немає окремого додатка, але в тому випадку, коли немає доступу до ПК або ноутбука, створити аккаунт можна через мобільний веб-оглядач, бажано стандартний для операційної системи. Інструкція нижче підходить і для iOS, і для Android.
- У мобільному браузері перейдіть за вищевказаним посиланням до Business Manager. Система автоматично авторизується в тому акаунті соціальної мережі, який відкритий в додатку Facebook. Якщо цього не станеться, доведеться самостійно ввести логін і пароль. Сторінка Business Manager не адаптована під екрани смартфонів, але для створення аккаунта слід в правому верхньому куті натиснути на синю кнопку &171; Створити обліковий запис&187; .
- Далі введіть назву сторінки або компанії, ім'я власника та адресу електронної пошти. Тапніте & 171; далі&187; .
- У наступному вікні слід ввести адресу організації, сайт і контактний номер телефону, а також вибрати мету створення аккаунта. Якщо це робота з власним брендом або продуктом, натисніть на перший рядок. Якщо ж це надання послуг стороннім компаніям &8212; на другу. Потім тапніте & 171; відправити&187; .
- Відкрийте електронну пошту і підтвердіть дію натисканням на відповідну кнопку.
Важливо враховувати, що налаштовувати аккаунт бізнес-менеджера, додавати і редагувати опції і т.п. з мобільного пристрою може бути вкрай незручно. Для цих цілей рекомендується використовувати саме повну версію сайту в браузері на ПК або ноутбуці.
Якщо планується робота з однією-двома бізнес-сторінками, зручніше буде створити рекламний аккаунт Facebook. Швидше за все, що подаються в рекламному кабінеті опцій буде більш ніж достатньо для цих цілей. Дізнатися про те, як це зробити, можна в окремій статті на нашому сайті.
Детальніше: Як створити рекламний кабінет на Facebook
Пам'ятайте, що при додаванні кількох людей в Business Manager ви надаєте їм доступ і до особистої інформації. Рекомендуємо об'єднувати виключно перевірених співробітників.