Іноді може виникнути ситуація, коли на Ваш гаманець Яндекс грошей не може прийти довгоочікуваний переказ або при поповненні свого балансу в терміналі ви так і не дочекалися грошей на своєму рахунку. Спробуємо розібратися з цими проблемами.
Не прийшли гроші при поповненні з терміналу
Якщо ви скористалися терміналом для поповнення, а гроші так і не прийшли, при цьому всі дані ви вказали вірно і зберегли чек, швидше за все мають місце неполадки з терміналом. Зв'яжіться з його власником, його контактні дані повинні бути надруковані на чеку. Якщо ви втратили чек, інформацію про власника терміналу можна знайти на самому апараті. Якщо ж власник підтвердив відправку грошей, напишіть лист в службу підтримки Яндекса.
Не прийшов грошовий переказ
Всі переклади, здійснювані в Яндексі відбуваються миттєво і кожну таку операцію можна відстежити. Якщо відкинути версію шахрайства, а всі реквізити Ви вказали правильно, можливо переклад захищений кодом протекції. Його встановлює відправник, якщо хоче, щоб ви отримали гроші тільки після того, як ви виконаєте перед ним будь-які зобов'язання. Звичайно, він також міг Активувати код помилково. У будь-якому випадку, вам потрібно дізнатися у відправника цей код (якщо він є).
Читайте також: Як зробити переклад на гаманець Яндекс Грошей
У разі шахрайства звертайтеся в службу технічної підтримки Яндекса.
До речі, для виключення введення неправильних реквізитів ви можете відправити людині, яка повинна вислати гроші, свою візитку, яка містить ваші дані і суму переказу. Посилання на візитку ви можете знайти натиснувши на кнопку Вашого рахунку в правому верхньому куті екрану.

Радимо: Як користуватися сервісом Яндекс Гроші
При виникненні подібних проблем, головне не панікуйте. У будь-якому випадку, завжди можна звернутися за допомогою професіоналів технічної підтримки.