Зміст

Причина 1: слабке підключення до Інтернету
Головне джерело проблем із завантаженням файлів на Yandex Disk - низька швидкість інтернету. Перевірте, як працює інше програмне забезпечення на пристрої і протестуйте інтернет-з'єднання за допомогою спеціальних онлайн-сервісів і програм. Про таке ПЗ і про те, як ним користуватися, ми вже детально розповідали.
Детальніше:
Як перевірити швидкість інтернету на комп'ютері
Як перевірити швидкість інтернету на телефоні

Якщо швидкість інтернету нижче заявленої, повідомте про це провайдеру, щоб він вжив необхідних заходів. Додатково скористайтеся нашими рекомендаціями щодо усунення цієї проблеми.
Детальніше:
Способи збільшення швидкості інтернету в
Windows 10
,
Windows 7
Програми для збільшення швидкості інтернету
способи збільшення швидкості інтернету на Android
Розширення VPN, призначені для підробки IP-адреси та обходу блокування сайтів, можуть впливати на швидкість інтернету. Якщо в браузері таке встановлено, спробуйте на час зупинити його. Про відключення доповнень на прикладі AdBlock ми писали в окремій статті.
Детальніше: вимкнення розширення в популярних браузерах

Причина 2: застаріле ПЗ
Роботу з сайтом Диска підтримують кілька браузерів – Яндекс.Браузер , Google Chrome , Opera , а також Mozilla Firefox та інші веб-оглядачі на базі движка Gecko. Якщо використовується інший інструмент для перегляду web-сторінок, доведеться встановити на пристрій Програму або Мобільний додаток Yandex Диск. Також важливо своєчасно оновлювати браузер. Про те, як це зробити, ви дізнаєтеся в окремій статті на нашому сайті.
Детальніше: оновлення популярних браузерів

Причина 3: заражені файли
Хмарний сервіс Yandex перевіряє завантажувані дані власним антивірусом, тому може не зберегти ті, які вважає підозрілими. Спробуйте перевірити їх своїм антивірусом, додатково використовуйте програми-сканери. Якщо раніше ви цього не робили, скористайтеся інструкціями, опублікованими на нашому сайті.
Детальніше:
Як почистити комп'ютер від вірусів
способи пошуку вірусів на платформі Android
Перевірка iPhone на віруси

Яндекс рекомендує онлайн-сервіс Virus Total, який використовує відразу кілька антивірусних систем. З цим інструментом можна працювати як на комп'ютері, так і на мобільному пристрої.
Перейти до Сервісу Virus Total
- Відкриваємо Virus Total і тиснемо «Choose file» .
- Вибираємо потрібний файл і відкриваємо його.
- Після підвантаження тиснемо «Confirm upload» .
- Дивимося сторінку з результатами перевірки. В даному випадку жодна з систем загроз не виявила.




Причина 4: блокування антивірусним ПЗ
У свою чергу брандмауер, Захисник Windows або стороння антивірусна програма можуть блокувати збереження даних на Яндекс.діск. В такому випадку можна відключити це ПО і повторити завантаження. Але незалежно від результату, захист системи бажано потім повністю відновити. Про відключення Windows Defender, брандмауера і антивірусів різних розробників ми вже докладно розповідали.
Детальніше:
Відключення брандмауера в
Windows 7
,
Windows 8
,
Windows 10
як відключити антивірус
як відключити Windows Defender

Причина 5: недійсний розмір та / або назва файлів
Переконайтеся, що завантажуваний файл допустимого обсягу. При роботі з web-інтерфейсом Диска він не повинен перевищувати 10 Гб, а іноді і такий розмір виявляється великим. Тому в подібних випадках Yandex рекомендує використовувати додаток, що дозволяє зберігати в хмарі файли до 50 Гб.
Читати також: як завантажити файл на Яндекс. діск
Конфлікт може виникнути через назву файлу. Воно може бути занадто довгим або включати в себе нестандартні символи. У цьому випадку спробуйте перейменувати або заархівувати його. Створити архів можна відразу декількома способами, які описані в готельній статті.
Детальніше: Як створити ZIP-архів

Причина 6: відсутність місця на диску
Завжди слід враховувати обсяг вільного простору на Yandex Disk, особливо при роботі з великими файлами. Якщо місця недостатньо, частина функціоналу буде недоступна. Наприклад, можна працювати з уже збереженими файлами, але нові завантажувати не можна. В цьому випадку доведеться або звільнити місце на диску, або купити додатковий простір. Про очищення і збільшення обсягу хмарного сервісу ми вже детально розповідали.
Детальніше:
як очистити Яндекс. діск
збільшення обсягу на Яндекс. діск

Якщо описані способи не допомогли, зверніться в службу підтримки. Детально опишіть їм свою ситуацію і розкажіть, які заходи вже були зроблені. Напевно, до них часто приходять подібні звернення, і вони знають інші способи вирішення проблеми.