Зміст

При роботі з програмою TeamViewer можуть виникати різні помилки. Одна з таких - »Партнер не підключений до маршрутизатора". З'являється вона не часто, але все ж іноді буває. Давайте розберемося, що ж робити в такому випадку.
Усуваємо помилку
Є кілька причин її виникнення. Варто розглянути кожну з них.
Причина 1: Torrent-програма
Це основна причина. Торрент-програми можуть заважати роботі TeamViewer, тому слід їх відключити. Розглянемо на прикладі клієнта uTorrent :
- У нижньому меню знаходимо значок програми.
- Натискаємо по ньому правою кнопкою миші і вибираємо»вихід" .


Причина 2: низька швидкість інтернету
Це також може бути причиною, хоча і рідко. Швидкість повинна бути аж надто низькою.
У такому випадку, на жаль, допоможе лише зміна інтернет-провайдера або тарифного плану на той, що з більш високою швидкістю.
Висновок
Ось і всі причини. Головне те, що обов'язково перед роботою з TeamViewer ви і Ваш партнер повинні відключити торрент-клієнти та інші програми, активно споживають інтернет.